promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Sokkolóan jó hírt kaptak a Lidl vásárlói: régóta vágytak erre és az áruházlánc végre lépett
Borítókép:  Profimedia/Illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Magyarország egyik legnépszerűbb üzletlánca végre meghallgatta a vásárlói panaszokat és cselekedett sokak nagy örömére.

Bár a Lidl rengeteg ember egyik legnépszerűbb boltházlózata, akik széles kínálatukkal és nyomottan tartott áraival igen sok elégedett vásárlót tudhatnak maguk mellett, volt egy régi hiányossága a cégnek, amivel egészen a közelmúltig adósak maradtak. Az egyetlen olyan bolt volt, ahol csak bevásárlókocsit vehettünk igénybe ha vásárolni akartunk, ami több szempontból is kényelmetlen választás. Lehetett ugyan választani kisméretű és nagy méretű bevásárlókocsik közül, azonban rengeteg ember vásárlási stílusához nem illett ez az opció.

Sokan csak beszaladnak néhány dologért, amihez indokolatlan a bevásárlókocsi tologatása, azonban esetleg annál mégis több termékről van szó, minthogy kézben elférjen és akkor kezdődhet a magyarok által szinte sportnak felfogott bűvészkedés a termékek tökéletes elhelyezésével kapcsolatban.

Egyébként én is ezen vásárlók táborát erősítem: szinte sosem használok kocsit, mert nem heti-kétheti egy nagy vásárlást tartok, hanem két-három naponta leszaladok néhány dologért, azonban ezekhez már indokolt lenne egy kosár használata. Sokan ezt úgy oldják meg, hogy abba pakolnak, amit helybe találnak: kartondobozokba, esetleg eleve az otthonról hozott bevásárlószatyorba teszik a megvásárolni kívánt portékát, míg megint mások a már fent említett módon, kézben próbálnak mindent cipelni.

A másik probléma a bevásárlókocsival, hogy valahogy az embernél akkor nincs soha egy 100 Forintos, amikor kellene és akkor hiába akarsz te a bolt által biztosított eszközbe pakolni, patthelyzet alakul ki.

Nem mellesleg a kocsit vissza kell tolni, ami a vásárlás végén plusz idő, de más kellemetlenség is van vele: sajnos sok áruháznál (nem konkrétan a Lidl-nél) itt tanyáznak a készséges kocsivisszatoló emberek, akiket szinte lehetetlen lerázni, de azzal sem mondok újdonságot, hogy milyen bosszantó az, amikor egy bevásárlókocsinak nem működik egy kereke.

Lényeg a lényeg, hogy a Lidl reagált a vásárlói igényekre és cselekedett, ami pedig igen szimpatikussá teszi az eddig is népszerű áruházláncot.

Forrás: penzcentrum.hu

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás