promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Lebuktatták az aszpartámos agymosásért fizetett celebeket

Lebuktatták az aszpartámos agymosásért fizetett celebeket

Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Az elismert gyógyszerész szerint nem szabad hinnünk a lefizetett celebeknek.

Azt mondják, van az a pénz, amiért az ember hajlandó lemenni kutyába. A magyar celebvilág most bebizonyította, hogy ha jól megpakolják a zsebüket, akár a saját elveiket is képesek feladni. Mint köztudott, a XIXO elkezdte úgy reklámozni a Zero Colájukat, hogy az minimális mennyiségben sem tartalmaz "rákkeltő aszpartámot".

Bár jó néhány szakember tisztázta már, hogy az aszpartám milyen hatalmas mennyiségben okoz csak problémákat a szervezetben, úgy tűnik, az országos agymosás most is jobban működik a józan gondolkodásnál - köszönhetően a lefizetett celebeknek.

A Schobert-famlíliának a gatyája is rámegy arra a büntetésre, amit a fogyasztók megtévesztésért szabtak ki rájuk, így aztán teljesen érthető, hogy az egészségmániás Rubint Réka miért kortyolgatja olyan jóízűen a XIXO Zero Colát egy csoportos edzésen. Kulcsár Edinának mindig jól jön egy kis anyagi támogatás a luxusértékű nagybevásárlásaihoz, Vasvári Vivient és Szabó Zsófit amúgy is minden baromságra rá lehet venni azzal, ha néhány forintot dobnak nekik a perselymalacba; még Rácz Jenő is eladta korábban a lelkét, hogy olyan termékeket reklámozzon, amit simán visszadobnának egy Michelin-csillagos étteremben. Egy szóval hazánk hírességeit kilóra vette meg a Hell Energy Magyarország Kft., hogy meglovagolják velük a WHO pánikkeltését.

De ahogy dr. Pető Botond is fogalmazott az agymosásért lefizetett celebeket lebuktató TikTok-videójában:

„Ne higgyetek ezeknek az NPC-knek!” (nem játékos által irányított karakter - a szerk.).

A gyógyszerész nemrég feltöltött egy videót, amiben tisztázta, hogy mi is valójában az aszpartám, és elmagyarázta, hogy miért nincs okunk arra, hogy féljünk tőle.