Rubint Rékát is kegyetlenül kiosztotta egy orvos - megcáfolhatatlan érvekkel iskolázta a magyar celebvilágot
Olvass tovább...
Döbbenetes dolgokat állít a szakértő arról az üdítőről, amiről most az egész ország beszél.
Az utóbbi napokban, hetekben szinte minden magyar celeb egy bizonyos fajta zero colát reklámozott, amiben elmondásuk szerint nincs aszpartám. Ezt mindegyik híresség kiemelte, majd a legtöbben boldogan kortyolgatták a kedvencüknek mondott üdítőt, tudván, hogy abban nem található abból az anyagból, amit a WHO nemrég az esetlegesen rákkeltő anyagok kategóriájába sorolt.
Olvass tovább...
Többen is irritálónak tartották, hogy hirtelen ilyen sok híresség elkezdte reklámozni ezt a bizonyos italt, de ettől függetlenül összességében egészen zseniális volt a márka húzása, hiszen így mindenki megismerte a terméket (ami amúgy már jó ideje a piacon van), ráadásul rögtön egy pozitív dolgot is csatoltak hozzá az emberek. Nos, most egy marketingszakember lerántotta a leplet erről.
Ez így máris egy kicsit más megvilágításba helyezi az aszpartámot, amiból mondhatni közellenséget csináltak az utóbbi időszakban. A marketingzseni azt is elmondta amúgy, hogy abban a bizonyos zero colában elvileg sztívia van, ami pontosan ugyanabba a rákkeltő kategóriába van besorolva a WHO szerint, mint az aszpartám – ezzel az információval pedig érthető módon nagyon meglepte az embereket.
Wolf Gábor szerint a szóban forgó márka marketingesei remek munkát végeztek, ugyanis viszonylag olcsón, sikeresen tudták közvetíteni az ismert influenszerek által az üzenetüket, mindenkihez eljutott a termék híre, illetve az is, hogy nincs benne aszpartám – a kampányban amúgy olyan hírességek vettek részt, mint például Szabó Zsófi, G.w.M, Csuti, L.L. Junior, Lakatos Márk vagy Rubint Réka.
Itt lehet megtekinteni a marketinges mondhatni leleplező videóját: