A Telekom csak lehúzza az embert - dühös ügyfelek beszámolója
Olvass tovább...
A vasúttársaság most valóban túl messzire mehetett, ha így folytatják egy utasuk sem marad.
A levelet egy Facebook csoportban tették közzé és a tárgya a Debrecenből Budapestre tartó Intercity gyorsvonat. A vonat 13 kocsiból állt, azonban a levél tanulsága szerint ebből mindössze az első három kocsi hozta az IC minőséget, itt volt klíma és a mosdók is csak ezekben voltak használhatóak. A felháborodott utas elmondása szerint a többi vagon gyomorforgatóan koszos és büdös volt, lehetetlen volt rajtuk utazni. Tovább súlyosbítja a helyzetet, hogy a régi típusú kocsikon a hűtés sem volt megoldva, ami hőségriadó idején, hosszabb út esetén minden csak nem szerencsés.
Azonban az emberek nem tudnak válogatni, mivel nem nagyon van más megoldás az utazásra, így a vonat végül teljes kapacitással, utasokkal megtelve indult el.
Az utasok között a beszámoló szerint több idős ember és kisgyermek is volt, továbbá hiába a vállalhatatlan körülmények, ugyanúgy meg kellett vásárolni a helyjegyet a vonatra.
Olvass tovább...
A helyzet az elindulás után sem volt jobb: több helyen is vágányzárral találkozott a vonat, ami így vágányzáranként 30 perces késést szedett össze, az utas szerint pedig ebből nem egy volt.
Elmesélése szerint a csatlakozásokat ezzel a tempóval lehetetlen elérni, így mindenki, akinek átszálással összekötött utazási terve van minimum 3 órával korábbi indulást javasol, hogy legyen egyáltalán esély elérni valamelyik vonatot.
Ahogy az köztudott, a MÁV-nál július elsejével árat emeltek, így a felháborodott utas azt is nehezményezte, hogy hiába a drágulás, szolgáltatásbeli minőségjavulás nem történt, sőt: ennyire rossz még sosem volt a helyzet.
Olvass tovább...
Léyeg a lényeg, hogy a rengeteg panaszos visszajelzést komolyan kellene vennie a MÁV-nak és el kellene kezdenie a szolgáltatás színvonalának az emelését, lehetőség szerint azokkal az emberekkel karöltve, akiknek a megélhetésüket köszönhetik: a fizető utasokkal.