Így húzza le a vásárlókat a Lidl - 3 dühös magyar beszámolója
Olvass tovább...
Dühös magyar vásárlók mesélték el, hogyan húzta le vagy verte át őket valamelyik üzletlánc.
Rengeteg olvasói levelet kaptunk azután, hogy megjelent egy cikkünk a Lidl-ről. Ebben az anyagban magyar vásárlók beszámolóit tettük közzé, akiknek valamilyen negatív tapasztalatuk volt az üzletlánc valamelyik botjában.
Olvass tovább...
Azonban nem csak a Lidl-ről kaptunk ilyen dühös beszámolókat, hanem a Pepcóról, a KiK-ről, aztán a Penny-ről és az Auchan-ról is. Úgy döntöttünk, most ismét közzéteszünk néhányat ezekből.
Az első levelet Zsolt küldte nekünk, aki maga is megtapasztalta, amit már sokan mások: egy megávásolt terméknek kevesebb súlya volt, mint ami fel volt tüntetve:
„Olvasva a Lidl-s átverések, lehúzások cikküket szeretnék jelezni egy másik átverést az áruháztól. A saját márkás lisztjük csomagolással együtt csak 970 gramm!!!. Azt hittem, hogy csak egyszeri alkalomról van szó, de akárhányszor vásárolok és megmérem mindig ugyanennyi”
A következő levelet Nagykanizsáról kaptuk egy hölgytől, akinek nem is olyan régen volt negatív tapasztalata a helyi Lidl-ben:
„Sajnos volt egy rossz tapasztalatom május 15-én. Több mindent vásároltam és otthon vettem észre, hogy újburgonyát ütött be a pénztáros, pedig nem is vettem. Reklamálni már nem lehet ha kiléptem, de 880 ft-om bánta. Ezentúl még ott bent megnézem a blokkot, nagyon mérges voltam, ezek szerint valószínűleg több ilyen eset is van, mert hallom a panaszokat”
(A fenti levéllel kapcsolatban annyi megjegyzésünk lenne, hogy újságíró munkatársunk megerősítette, hogy vannak olyan Lidl-üzletek, ahol megkérdezik a vásárlót, hogy melyik burgonyából vett, hiszen a főzni való piros burgonya és az újburgonya között ránézésre alig lehet látni különbséget. Kollégánktól is megkérdezte nemrég az egyik pénztáros, hogy melyik krumpliból vett, és csak utána ütötte be. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy egyes dolgozók úgy hiszik, ránézésre meg tudják állapítani, melyik fajtáról van szó.)
Olvass tovább...
A következő beszámoló szintén a Lidl-vel kapcsolatos, Szadán egy marinált hús miatt reklamált az egyik olvasónk:
„Szadán vásároltam pácolt grill készítményeket, mikor neki fogtam hogy elkészítem, azt tapasztaltam, hogy az 1000g pácolt csirkemell gyakorlatilag 2 db filét (a többi pác) tartalmaz. Megmértem, nettó 1000g helyett bruttó 900g volt. Megkerestem a blokkot, hogy mennyibe került ez nekem (mert az üzletben nem volt kint az ára, még akkor sem, amikor visszavittem), 3000 ft-ot fizettem érte. Ekkor döntöttem úgy, hogy visszaviszem. Az üzletben a boltvezető ki akarta cserélni nekem, de mikor megkértem, hogy mérjük le a terméket (kb. 5db-ot mértünk le), egyik sem érte el a feltüntetett súlyt. Visszakértem az árát, mert 3000 ft-ért mást szerettem volna kapni”
A következő dühös levelet egy Fejér vármegyei településről, Kulcsról kaptuk Lászlótól, akinek az Auchan-nal vannak negatív tapasztalatai:
„Az Auchan-ban tapasztaltam az utóbbi egy hónapban "lehúzást", de lehet, hogy csak egy rossz programozás. Az áruház forgalmaz egy "Comix "nevű szódavizet aminek az ára 209 Ft-t + 330 Ft betétdíj volt még április elején. Később úgy alakult az ár a számlán, hogy 219 Ft-ot számláztak a szódavízért + 505 FT betétdíjat. Az első reklamálásnál még korrigálták a hibás tételt. Ez a Sziget Auchannál történt. Pár nappal később a kőbányai Auchannál ugyanez történt. A múlt héten szintén a Szigetben vásároltam, ekkor már csak visszavették az árut arra való tekintettel, hogy a pénztárgépekben ez az ár van. Én úgy gondolom, hogy az áruházláncnak nagyon nagy haszna keletkezik ebből a megtévesztésből”
Végezetül pedig jöjjön egy dühös vásárlói beszámoló Évától, aki felhívta a figyelmet arra, hogy nem csak a Lidl-ben vannak problémák, hanem más üzletekben is:
„A Lidl-ben többször belefutottam kívülről szép, belülről fekete foltos, rohadt burgonyába. Talán még így is ők a "legjobban" ellátott bolt áru szempontjából. A legalja az a Penny! Nincs olyan hét, amikor az akciós újságban meghírdetett áru mind meglenne. Az utóbbi időben már sorozatosan beírtam a vásárlók könyvébe, gondoltam én kis naiv, hogy idővel lesz változás. De nem!!!! Mivel a boltláncnak az írásos megkeresésre kötelező írásban válaszolni, ezért írásban arról tájékoztattak, hogy nekik elsődleges a vásárlók teljeskörű kiszolgálása (bla bla bla!!!) és a kellemetlenségért fogadjak el egy 1000 forint értékű vásárlási utalványt. Na, nálam itt gurult el a pöttyös!!! Ennyire nem lehetnek korlátoltak!!!! Éppen csak a lényeget nem értik meg!
Nekem nem az 1000 forintos utalványra van szükségem, hanem arra, amit a reklámújságban hirdetnek, az ott is legyen a boltban! Nem értem a logikát, de biztos bennem van a hiba: minden iszonyú drága, de ha van, aki megveszi, annak miért nem áll rendelkezésére???? Tévedés ne essék, nem elfogyott az áru, hanem a teljes akció alatt egyáltalán nem is volt, és ez évek, hónapok óta rendszeresen így van”
Olvass tovább...
Ha nektek is van hasonló történetetek, ha nektek is vannak ehhez hasonló, vagy egyéb típusú, felháborító tapasztalataitok valamelyik üzletből, akkor küldjétek el nekünk az info@promotions.hu e-mail címre.