Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Hajdú Péter közzétette az igazságot, ez történt valójában a Life TV-nél

Hajdú Péter közzétette az igazságot, ez történt valójában a Life TV-nél

Színes

Hajdú Péter közzétette az igazságot, ez történt valójában a Life TV-nél

Színes

Promotions 12:12

Hajdú Péter megtörte a csendet.

Hétfő reggel érkezett a hír, hogy a Life TV-nél csoportos létszámleépítés lesz: távoznak a saját gyártású műsorok és show-k, elküldik a sztárműsorvezetőket, és Hajdú Péter vezérigazgatói megbizatása is véget ér.

Nem telt bele sok időbe, mire Hajdú Péter is megszólalt az üggyel kapcsolatban. A műsorvezető-üzletember a közösségi oldalán osztott meg egy hivatalos közleményt arról, hogy mi is történt a Life TV-nél, illetve hogy miként folytatja a munkát a jövőben. Hajdú Péter sorait változtatás nélkül közöljük!

„A TV2 Csoport elnökének, Vaszily Miklósnak tanácsadójaként folytatja Hajdú Péter

Átalakítja szervezeti felépítését a Media Vivantis Zrt. Távozik a médiavállalattól Hajdú Péter vezérigazgató, aki a TV2 Csoport elnökének, Vaszily Miklósnak tanácsadójaként folytatja munkáját. Ezzel egyidőben Szabó Péter korábbi terjesztési igazgató veszi át a Life TV-t és Ozone TV-t üzemeltető vállalat vezetését operatív vezetőként.

Hajdú Péter irányítása alatt a Media Vivantis Zrt. a hazai televíziós piac legdinamikusabban növekvő vállalatává vált. Vezető csatornájával, a Life TV-vel két év alatt 414%-os növekedést produkált, azaz megnégyszerezte piaci részesedését és 39 helyet lépett előre a televíziós sikerlistán.

A vállalat irányítása mellett a televíziós szakember műsorvezetőként is hozzájárult a Media Vivantis Zrt. növekedéséhez a Life TV-n futó Frizbi és Összezárva Hajdú Péterrel című műsoraival - utóbbival több alkalommal nézettségi rekordokat hozva a csatornának.

Hajdú Péter távozását követően a Media Vivantis Zrt. jelentősen átalakítja működését. A kedvezőtlen gazdasági környezet miatt csökkenti munkavállalóinak számát, valamint a korábbihoz képest jóval alacsonyabb programinvesztícióval alakítja ki a portfoliójába tartozó csatornák műsorstruktúráját.”

Borítókép: Profimedia