promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Hetekig nem lehet feltölteni a villanyórákat, fontos figyelmeztetést adott ki a szolgáltató

Hetekig nem lehet feltölteni a villanyórákat, fontos figyelmeztetést adott ki a szolgáltató

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions

A kellemetlenségek elkerülése érdekében jobb erre előre felkészülni!

Ahogy arról már korábban beszámoltunk, az E.ON Áramszolgáltató július 1-től beleolvad az MVM Nextbe, az egységes márka pedig az ügyintézési lehetőségekre is hatással lesz, melyek akkortól minden ügyfél számára egy helyről lesznek elérhetők.

Mint közölték, a szolgáltatóváltozás az Opus TITÁSZ szolgáltatási területein élőket is érinti, ezzel pedig az MVM Next válik Magyarország teljes területének egyetemes áramszolgáltatójává – írták közleményükben.

Habár a változás a villamos energia árát nem érinti, valamint az áramellátás is mindenhol zavartalanul biztosított lesz, az informatikai munkálatok miatt az áramügyintézés június 28-tól nem lesz elérhető, az úgynevezett előrefizetős mérőórákhoz pedig nem lesz lehetőség feltöltőkód vásárlására.

Ennek kapcsán külön kiemelték, hogy az ügyfeleknek kell gondoskodniuk a mérőóra előzetes feltöltéséről, a szolgáltatás ugyanis június 28. 16 órát követően előreláthatólag két hétig – vagyis várhatóan július 12-ig szünetel.

Az áramügyintézés kapcsán június 30-ig változatlanul az eddigi elérhetőségeken lehet keresni az E.ON-t, az egybeolvadást követően azonban teljesen elválik mind az egyetemes szolgáltatáshoz, mind a műszaki ügyekkel, hálózattal kapcsolatos ügyintézés:

„Ez utóbbival kapcsolatban, például ha teljesítménybővítést kérünk, új bekapcsolási igényünk van, vagy a mérőóránkkal kapcsolatban merül fel intéznivaló, 2024. július 1-jét követően mindenképp a területileg illetékes áramhálózati elosztói engedélyeshez kell fordulni. A mérőórák éves személyes leolvasását továbbra is az E.ON leolvasói végzik majd a Dunántúlon”

– közölték.

Mint írták, az MVM és az E.ON munkatársai is megfeszített erővel dolgoznak annak érdekében, hogy a szolgáltatóváltozás zavartalan legyen, ám ennek ellenére sem zárhatók ki „kisebb, átmeneti kellemetlenségek”, amiért az ügyfelek türelmét és megértését kérik.