Az MVM aggasztó figyelmeztetést adott ki, nagyon vigyáznia kell mindenkinek
Olvass tovább...
Az összes felhasználónak levelet küldenek az átállásról, amelyre néhány héten belül sort kerítenek.
Az ügyfélkiszolgálás egységesítésére fókuszál az MVM Csoport tulajdonában álló E.ON Áramszolgáltató Kft., amely július 1-től beleolvad az MVM Next-be. Ezzel az országban egyedülálló, egységes márka jön létre, ami az ügyintézést is jelentősen megkönnyíti – tájékoztatott róla a szolgáltató.
„Az egyetemes szolgáltatóváltozás a Dunántúlon élők mellett az Opus TITÁSZ szolgáltatási területén élő tiszántúli ügyfeleket érinti. Ezzel egységesen az MVM Next válik az ország teljes területének egyetemes áramszolgáltatójává" - írják.
„Emiatt az áramügyintézés 2024. június 28-ától előreláthatólag két hétig nem lesz elérhető, az előrefizetős mérőkhöz feltöltőkód vásárlására nem lesz lehetőség. A változás kizárólag az egyetemes szolgáltatásra vonatkozik. Az áramhálózat üzemeltetését a Dunántúlon változatlanul az E.ON, a Tiszántúl három megyéjében az Opus TITÁSZ biztosítja.”
Olvass tovább...
A korábban megkötött egyetemes szolgáltatói szerződés szintén nem módosul, és rendkívüli elszámolásra sem készülnek, így végszámla sem készül. Az elszámolás módján sem módosítanak, így a diktálás és az átalányszámolás is marad a régi rend szerint – utóbbit választó ügyfelek azonban kivételesen két részszámlát is kapnak az E.ON-tól, eltérő fizetési határidővel.
Ezt azzal magyarázzák, hogy a „szolgáltatóváltozást követően az MVM Next első számlája az átállások miatt várhatóan a megszokott időpontnál később érkezik, és a számlák fizetési határideje megváltozik.”
„A számláikat csoportos beszedési megbízással rendező ügyfeleknek nincs teendőjük, bankjuknak adott megbízásuk érvényben marad. Az MVM Next más bankszámlaszámokat használ, mint az E.ON, ezért az átutalással fizető ügyfeleknek az új villanyszámlákon feltüntetett bankszámlaszámokat kell használniuk. Az online bankkártyás fizetés a jövőben a CIB Bank biztonságos felületén lesz elérhető”
– közölték.
Olvass tovább...
„A szolgáltatóváltozást követően az ügyeiket elektronikusan intéző ügyfeleknek az MVM online ügyfélszolgálata és mobilapplikációja áll rendelkezésre, ezzel a földgázszolgáltatást is igénybe vevő ügyfelek egy helyen intézhetik egyetemes szolgáltatáshoz kapcsolódó energiaügyeiket. Az e-számlát választó ügyfelek a jövőben is elektronikus úton kapják számláikat.”
„A szolgáltatóváltozást követően az érintett ügyfelek részére a személyes ügyintézés lehetősége jelentősen kibővül, hiszen az MVM országszerte több mint 200 helyen elérhető személyes ügyfélszolgálati pontjain egy helyen lehet elintézni az egyetemes áram- és akár a földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyeket. Az ügyintézési helyszínek azonban részben változni fognak, a korábbi E.ON ügyfélszolgálati irodák helyett új helyszíneken biztosít személyes ügyintézést az MVM Next.”
„2024. június 30-áig áramügyintézés kapcsán, az eddig megszokott módon, az E.ON-t kell keresniük az érintett ügyfeleknek, a társaság elérhetőségei változatlanok. A szolgáltatóváltozással teljesen elválik az egyetemes szolgáltatáshoz kapcsolódó, illetve a műszaki ügyekkel, hálózattal kapcsolatos ügyintézés. Ez utóbbival kapcsolatban, például ha teljesítménybővítést kérünk, új bekapcsolási igényünk van, vagy a mérőóránkkal kapcsolatban merül fel intéznivaló, 2024. július 1-jét követően mindenképp a területileg illetékes áramhálózati elosztói engedélyeshez kell fordulni. A mérőórák éves személyes leolvasását továbbra is az E.ON leolvasói végzik majd a Dunántúlon”
– írják.