A Pepco orgazmus közeli állapotot okoz a vásárlóinak
Olvass tovább...
Nagy változások lesznek kívül és belül is. Elmondjuk a részleteket.
Mindig örömhír, ha megújul kedvenc áruházunk, ha új termékek kerülnek a polcokra, vagy ha éppen hatalmas akcióba pacsálunk bele egy-egy hír elolvasásával. Az embereknek mára kialakult a preferenciái, sokan a Lidl vagy az Aldi mellett törtek lándzsát, miközben megeshet, hogy még többen a Tesco mellett kötelezték el magukat. És persze másfajta termékfronton is komoly rajongások vannak,
a legnagyobb fanjai valószínűleg a Pepcónak vannak, és erről ti is bátran meggyőződhettek ebben a cikkünkben:
Olvass tovább...
A Penny Marketet is több százezer magyar keresi fel hetente a nagy bevásárlások alkalmával, és most a szupermarketlánc nagy bjelentést tett, ami a külsejét és a belsejét is érinti. A Napi számolt be róla, hogy a Penny-nél átfogó boltkorszerűsítésbe fognak, ennek keretében pedig a több mint 200 magyar üzletből jó pár megújul, illetve az üzletlánc neve is megváltozik, Penny-re rövidül, illetve a név után egy pont fog bekerülni a logóba, így lesz:
"Penny."
A megújulás után gyorsabban lehet majd megtalálni a termékeket a polcokon, illetve a boltokban úgynevezett egészségszigeteket is kialakítanak majd.
Olvass tovább...
(via Napi)