Elképesztő akció az Aldiban: 24 ezer ember állt sorba egy termékért, ami nagyon le volt árazva - íme, a szupersztár termék
Olvass tovább...
Hatalmas volt rá a kereslet.
Annyira ronda volt, hogy már szép - írtuk róla pár hónappal ezelőtt, amikor először jelent meg a piacon egy olyan termék, amiről sokáig mindenki csak azt gondolta, hogy valamiféle április tréfáról lehet szó. Dehát a feltételezésekre azonnal rácáfolt a valóság, vagyis a felismerés, hogy október van,
ráadásul a hír érkezése után pár órával már megjelentek az utcán azok az emberek, akik vásároltak ebből a termékből, a Lidl-cipőből.
A vevők azonnal megőrültek az új lábbelikért, a cipő rapidgyorsasággal kultstátuszba került, ilyen csúcsteljesítményt valószínűleg a Gangnam Style karrierje óta nem látott az emberiség. A viccből rövid idő alatt az egyik legjobban fogyó termék lett, sőt, pár nap alatt hiánycikk lett. A jó üzleti vénával rendelkező vásárlók pedig azonnal meglátták benne a bizniszlehetőséget,
így az is megesett, hogy 5000 Euróért, azaz átszámítva 1,8 millió forintért talált gazdára az internetes piacon egy Lidl-cipő.
Olvass tovább...
Most pedig nemrég érkezett a hír, hogy a termék visszatér a boltokba, egyelőre csak Svájcban jelentették be a hírt, ahol húsvét hétfőtől magyar valutára átszámítva 5000 forintért árulják majd a terméket,
ami levette a lábáról a fél világot, hogy aztán sárga-kék-piros edzőcipőben élhessük tovább a mindennapjainkat.
A cég amúgy 2019-ben csak poénkodott az ötlettel, majd kacérkodtak vele, végül 2020-ban meg is valóstották, és nagyon bejött nekik az üzlet. Ráadásul jó marketing húzatja is volt a kampánynak, sok egyéb nagy sztár mellett Djibrill Cissé-nek is küldtek a surranókból, hogy aztán a nagy hír futótűzként terjedjen az interneten.
Olvass tovább...
(via Napi.hu)