Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Fura titkokat árult el egy Tesco-s dolgozó, amelyek mindannyiunk vásárlását megkönnyíthetik

Fura titkokat árult el egy Tesco-s dolgozó, amelyek mindannyiunk vásárlását megkönnyíthetik

Színes

Fura titkokat árult el egy Tesco-s dolgozó, amelyek mindannyiunk vásárlását megkönnyíthetik

Színes

Promotions 16:16

A járvány alatt az életek központi terei lettek a bevásárlóközpontok, nem véletlen, hogy rengeteg cikk születik róluk.

Mostanában rengeteg cikk jelenik meg a médiában a különböző áruházak, így többek között a Tesco, az Aldi és a Lidl viselt dolgairól is. Ez nem véletlen, hiszen az elmúlt egy év alatt a koronavírus-járvány következtében a szupermarketek életünk egyik legfontosabb központi színterei lettek. Megesik, hogy legközelebbi ismerőseinkkel is itt futunk össze rendszeresen, a jól bejáratott, hagyományos találkozási pontok helyett.

Sokáig pedig az egyetlen lehetőségünk volt, hogy elhagyhassuk a lakásunkat. Így egy francia szociológus kifejezését kölcsönvéve tényleg a fogyasztás templomjaivá váltak az áruházak.

A felpörgött érdeklődés közepette pedig rengeteg olyan cikk lát napvilágot, egyelőre elsősorban külföldi oldalakon, amelyek a vásárlók segítségére sietnek, ezekben volt dolgozók, mostani dolgozók segítenek a vásárlóközönségnek abban, hogy mikor a legjobb elmenni bevásárolni, mikor lehet elkerülni a zsúfoltságot.

Ez pedig azért is jó, mivel az új szabályok új szigorításokat hoztak a bevásárlásokba.

Egy volt angol Tesco-s alkalmazott, aki ügyfélszolgálati asszisztensként dolgozott az áruházban, a My London nevű lap megkeresésére elárult pár érdekességet, amit az elmúlt egy évben vett észre, miközben kicsit megváltoztak a vásárlási szokásaink. Bryan Robert többek között arról is beszélt, hogy a vírus előtt péntek, szombat és vasárnap volt az a három nap, amikor a legtöbben fordultak meg az áruházakban, azonban ez a szokás is megváltozott. Mint mondta, volt, hogy egy kedd alkalmával nagyobb forgalmat bonyolítottak le, mint egy pénteken vagy szombaton. Pedig régebban hétfőtől csütörtökig mindig lájtosabb volt a forgalom.

Bryan azt is elmondta, hogy náluk 15 és 16 óra között vannak általában a nagy árcsökkentések, ekkor nézik végig az árukat, és szemezgetnek akciókat, így akik ekkor érkeznek, azok kaparinthatják meg az értékcsökkentett árukat leghamarabb.

Bryan hozzátette azt is, hogy a nyitás utáni és a zárás előtti időszak a legcsendesebb, legnyugodtabb, ekkor sokkal kevesebb ember fordul meg az üzeletekben. Ráadásul a legfrissebb termékekhez is reggel juthatunk hozzá.

Ti hogy látjátok Magyarországon a helyzetet? Melyik nap vannak kevesebben a tapasztalataitok szerint? A cikkhez tartozó Facebook-poszt alá IDE kattintva várjuk a tapasztalaitokat a járvány alatti vásárlásról. Tényleg Magyarországon is a 15 és 16 közötti időpontban lehet a legjobb árban hozzájutni bizonyos termékekhez?

Borítókép: Profimedia