Megtévesztéssel gyanúsítják a Pepco-t, a vásárlók elpártolnak az üzletlánctól
Olvass tovább...
A Pepco vásárlója dühös nyílt levelet küldött az üzletláncnak.
A Pepco vásárlói gyakran panaszkodnak az üzletlánc közösségi oldalán, mert folyamatosan készlethiányos termékekbe futnak a boltokban. Ráadásul nagyon sok terméket úgy nem találnak az üzletekben, hogy már az akció első napján, nyitásra odamennek - direkt azért, hogy időben beszerezhessék azokat a lakberendezési tárgyakat és ruhadarabokat, amiket kinéztek az újságból.
Olvass tovább...
A Promotions szerkesztőségéhez is számos alkalommal érkezett már be olyan levél, amiben egy-egy vásárló dühösen számolt be arról, mit tapasztalt a Pepco valamelyik üzletében.
Egyik olvasónk vasárnap délután hívta fel a figyelmünket, hogy egy igen súlyos és őszinte panasz érkezett a Pepco közösségi oldalára, amiben a vásárló ugyanarról a bosszantó jelenségről számolt be, amivel sokan mások is találkoztak. Alább egy újabb csalódásról olvashattok, de ismerve a Pepcót, erre sem fognak semmit sem reagálni.
„Nagyon csalódtam a Pepcoban. A múlt héten szinte félóránként belengették a médiában az akciós újságot. Engem is megfogott a piros masni (nagyon ötletes és mutatós dísz) Nyitás utáni órában - elfogyott. Kérdeztem mennyit kaptak, hát pár darabot! Ez a Pepco üzlet egy 12 ezres városban van. No, ugrattam szerte az országban az ismerősöket, hát ők is percre mozdultak. Tisztelt Pepco ez nagyon inkorrekt volt a részükről. Belengetik, sokan ráugranak, csalódnak és helyette mást vesznek mérgükben. Tudom ez a marketing politika. Amennyiben nincs elég készlet, miért nyomják mindenhol ezerrel? Úgy döntöttem, a Pepcot ezután nagy ívben elkerülöm. Gondolom így fognak azok is járni, akik a mostani reklám után keresik a termékeket!!!! Kellemes ünnepeket Önöknek!!!”
- írta le csalódásának okát a dühös vásárló.