Háborognak a Pepco vásárlói, országszerte panaszkodnak a leértékelések miatt
Olvass tovább...
Hátat fordítanak a magyar vásárlók a Pepco-tól.
Egyre többen panaszkodnak a Pepco-ra amiatt, mert az akciós újságban meghirdetett termékeket egyszerűen nem lehet megtalálni a hazai boltokban. Az üzletlánc egyfolytában azzal a sablondumával magyarázza ezt, hogy a lengyelországi központtól függ, hogy melyik magyarországi üzletükbe miből, mennyit kapnak. Az viszont már több, mint gyanús, hogy az akcióban meghirdetett termékekből egyetlen darab sem kerül ki a polcokra - pedig vannak olyan vásárlók, akik akár több boltba is betérnek, több egymást követő napon, csakhogy találjanak egy-egy kiszemelt dekorációt vagy lakberendezési tárgyat.
Olvass tovább...
A Pepco ilyenkor abba szokott kapaszkodni, hogy a reklámújságban megjelent termékeik a promóció ideje alatt, illetve a készlet erejéig elérhetőek az üzleteikben, valamint egyes termékeik csak kiemelt üzleteikben kaphatóak - már ha kaphatók.
Igen ám, de a vásárlók honnan tudnának tájékozódni, hogy egy akció mettől-meddig tart, és miket lehet majd megvásárolni, amikor fel sem kerülnek az aktuális újságok. Erre is sokan panaszkodnak mostanában; az emberek hiába keresik fel a Pepco honlapját, hogy átböngésszék az új akciós újságot, azt lehetetlenség megtalálni. Amikor pedig már elérhető, nézhető az újság, minden abban meghirdetett termék szőrén-szálán eltűnik a boltokból.
„Úgyse lehet kapni semmit. Mert általában azt mondják, hogy a beszállítástól függ. Csak az a furcsa - legyen, hogy egy-két termék nem elérhető, ez máshol is így van -, de az, hogy semmi nincs az akcióból, az felháborító. Nekem nem gyerekruha kell, hanem a dísztárgyak; vagy bármi más, ami az újságban szerepel. Volt, hogy minden nap mentem, hátha kint van végre, de nincs. És az újság is lejárt, egyetlen nap se kaptam meg, amit akartam, míg tartott az akció. Ez mind vásárlói megtévesztés. Hozzáteszem én is kereskedelemben dolgozom. Vagy ne hitdessenek, ha nem tudják biztosítani”
- írta az egyik dühös kommentelő, de több hasonló hozzászólás is olvasható a Pepco Facebook-oldalán.
Olvass tovább...
Van olyan komment, ami arra vonatkozik, hogy az emberek elpártolnak kedvenc üzletláncuktól, mert már olyan sokat csalódtak bennük.
„Ezzel nem motiválnak, hogy többször bemenjek. Nincs nekem arra időm, hogy naponta járkáljak egy-egy termékért oda, mintha tengernyi szabadidőm lenne. Inkább minimálom a látogatást és fordítom más bolt felé az érdeklődésem, ami megbízhatóbb és lehet tervezni vele. Aztán lehet csodálkozni, hogy elpártolnak a vevők...”
„Nekem már elegem van a Pepcóból, sosem kapni semmit, mindent elkapkodnak, mindenből 1-2 darabot kapnak csak. Akkor minek vannak? Így nem fogok többet járni”