Panaszkodnak a Lidl vásárlói, országszerte megy a balhé
Olvass tovább...
Egymásnak feszültek a Lidl vásárlói, hatalmas a káosz.
A napokban megírtuk, hogy a Lidl Magyarország egy olyan posztot rakott ki, amiben a kasszások gyorsaságát dicsérték. A bejegyzésben úgy fogalmaztak, hogy azért tudnak ilyen gyorsan dolgozni a pénztárosok, mert a középső nevük "villám". A vásárlók egy része azonban nem szimpatizál azzal, hogy a Lidl alkalmazottai ilyen sebességgel húzzák le a vásárolt termékeket, hiszen így nincs idejük arra, hogy rendesen elpakoljanak - csak annyit tudnak tenni, hogy ők is hasonló tempóban dobálják vissza a bevásárló kocsijukba a holmikat.
Olvass tovább...
A Promotions-ön megjelent cikk után százával jöttek a kommentek és a levelek, amikben a vásárlók arról panaszkodtak, hogy mennyire nincsenek megelégedve a Lidl kasszásaival. Azonban olyanok is voltak, akik hangsúlyozták, hogy pontosan emiatt szeretnek ehhez az üzletlánchoz járni vásárolni, hiszen tényleg villámgyorsan tudnak végezni a fizetéssel, még akkor is, ha kilométeres sorokban állnak az emberek a pénztárnál.
A vélemények nagyon megoszlanak a témában, valóságos közbotrány robbant ki emiatt, a vásárlók szó szerint egymással balhéznak a kommentszekciókban.
„Undorító, hogy a pénztárosokat szekálják! Ki lehet próbálni, a mai világban se nem becsülik, se nem tisztelik, megfizetve meg nincsenek!”
„És akkor ha minden vásárló kipanaszkodta magát, gondoljanak bele, hogy a pénztárban emberek dolgoznak, és talán nem robotok. Az, hogy a cég hajtja őket, nem az ő hibájuk, viszont emberből vannak, és talán nem őket kellene szidni”
„Sajnos ők is kevesen vannak arra ,hogy a feltöltés ,pénztàr minden rendben legyen. Én személy szerint szeretek nàluk vàsàrolni. Senki ne feledje a boltos is ember”
Az egyik hozzászóló alaposan kihúzta a gyufát a többieknél, ugyanis ő nem titkolta, hogy úgy pakolja el a kasszánál a megvásárolt dolgait, ahogy neki kényelmes, és az sem érdekli, ha addig a pénztárosnak várnia kell. Miközben többen is egyetértettek vele, voltak, akik felhívták a figyelmet arra, hogy ezzel nem a pénztárost szivatja meg, hanem a többi vásárló idejét pazarolja - ahelyett, hogy fizetés után félre vonulna a pulthoz, ahol olyan tempóban tudna elpakolni, ahogy neki tetszik.
„Mert tahó vagy! Mások várjanak rád!”
„Nem ott helyben kell elpakolni, hogy feltarsd a többi vásárlót. Jól neveltség, és jó érzés dolga”
„Szerintem meg amíg nem fizet az ember, ne pakolásszon. Az addig nem az övé. Kifizeti és utána pakoljon. A kocsiba és utána a kocsinál lehet órákig pakolgatni”
Olvass tovább...
Egyik olvasónk levélben írta le nekünk, hogy Angliában például egy úgy működik, hogy ha például egy idősebb vásárló kerül sorra, elkérik a táskáját, sorban bepakolják neki az árut, miután lehúzták. Ugyanakkor hozzátette, hogy a Lidl-be nem csak erős, gyors emberek járnak, hanem idősek, kismamák, babakocsisok is, akik nem tudják megtenni, hogy ugyanolyan tempóban pakoljanak, mint például egy egyedül vásárló férfi.