Átverte a Lidl, felbőszítette a Penny - 5 dühös vásárló beszámolója
Olvass tovább...
Lehúzta a Penny, lehordta a Lidl dolgozója. Megkárosított, megsértett vásárlók beszámolói.
Rengeteg levelet kapunk olvasóinktól, akiket megkárosítottak valamelyik magyarországi boltban, de ezúttal olyan történetet is kaptunk, aminek a főszereplőjét megsértette az egyik üzletlánc dolgozója azzal, hogy a többi vásárló előtt kezdett el kiabálni vele.
Olvass tovább...
Ismét hoztunk néhány beszámolót, amit ti küldtetek nekünk.
Az alábbi levelet T. Czeglédinétől kaptuk, akit lehordott a Lidl egyik dolgozója:
„Vasárnap a reggeli órákban vásároltam a Miskolc Pesti úti Lild áruházában. A húspultban vásároltam kb. 1500 Ft értékben egy értékcsökkentett hústerméket, ami friss hús volt (csontos csülök) vasárnapi vagy hétfői lejárati idővel, már nem emlékszem. Korábban már jártam úgy, hogy az általam megvásárolt védőzáras hús nem volt friss, ezért vissza kellett vinnem a boltba. Ebből okulva kértem a fizetésnél a pénztárost, hogy ha lehúzta a terméket, egy kicsit vágjon már bele a csomagolásba, hogy megszagolhassam. Elutasított azzal, hogy nem teszi, mert nincs még kifizetve, meg egyébként is, ha minőségi problémám van, hozzam vissza a terméket. Ezt még tudomásul is vettem, de amikor már mindent leblokkolt és ki is fizettem, akkor újból megkértem ugyanerre, mire mindenki előtt rámkiabált, hogy vegyem tudomásul, hogy ő erre nem ér rá, és egyébként is mit képzelek én magamról, hogy ilyeneket kérek. További erősködésem után végül megtette, láthatólag nem szívesen és még megjegyzést is tett rám - nem túl kellemeset. Nem is értettem, hogy miért is nem lehetett megoldani egyből. A bolt és a lakóhelyem közötti út oda-vissza 15 km. Ha hazamegyek és otthon derül ki a minőségi probléma, akkor mehetek vissza a boltba vele”
A következő történettel valószínűleg sokan tudnak majd azonosulni:
„Nekem is van egy pár napos történetem a Penny-ből! Egy egész Trappista sajtot szerettem volna venni, aminek az ára a csomagoláson van feltűntetve! (2700 Ft) Önkiszolgáló kasszánál fizettem, a blokkon 4800 Ft lett az ár! Hívattam egy vezetőt és ez a párbeszéd zajlott le:
- Mi a probléma?
- Nem annyit fizettem a sajtért, mint amennyi rajta van!
- Akkor visszaadom az árát!
- Nem köszi, én csak a különbözetet szeretném visszakapni!
- Azt nem tudom sajnos, csak a teljes árat!
- Ne viccelj velem, annyiért kell eladnod, amennyi rajta van a terméken!
- Ez holnaptól lesz akciós, akkor megtudod venni ennyiért!
- Akkor rakjátok ki holnap reggel a sajtot! Annyit még hozzátennék, hogy velem szerencséje van a Penny-nek, viszont a fogyasztóvédelem nem lenne ennyire elnéző!
- Az már nem az én problémám lenne...
Egyébként folyamatosan össze-vissza vannak az árak, nagyon keveset foglalkoznak azzal, hogy ez rendben legyen! Na és én is tapasztaltam, hogy az újságba hirdetett termékeknek csak a bizonyos része van a boltban!”
Olvass tovább...
Következik László beszámolója, akiben egy dinnye miatt maradt tüske:
„Hasonló kellemetlen eset történt! Ez esetben való igaz, nem súly probléma áll fenn! Viszont enyhén szólva kellemetlen! Körülbelül 2x1200 Ft, ami kidobásra került! Az első eset után írtam az ügyfélszolgálat részére! Kíváncsian várom a választ! Az egyik üzletben vásároltam, a pontos megnevezésre nem emlékszem! Talán mini görögdinnye volt a neve! Még le is hűtöttük, hogy élvezhetőbb legyen! A felvágása után ért a meglepetés! Enyhe kifejezéssel élve uborka íze volt! Mellette még enyhén romló részt is találtunk benne! A leányom a héten ismét kísértésbe esett, és ő is vett egyet! Tapasztalat hasonló! Igen tudom, kívülről megállapítani egy dinnyéről a milyenségét nagy gyakorlatot igényel! Vajon hányan jártak hasonló módon? A rajta lévő kis cetlin nem volt megállapítható a származási hely! Vajon hány napot pihenhetett, vagy útközben érlelték?”
Júlia Kispestről küldött nekünk levelet, amiben a Tesco-val kapcsolatban írta le a panaszát:
„Azt tapasztaltam már 15-ször is, hogy a Tesco-ban (a Köki-ben) kizárólag gépi pénztárak vannak nyitva. Ezzel nincsenek tekintettel az idős, és a gyengénlátó vásárlókra!!! Van segítő, de csak egy a húsz pénztárgépre. Néha hosszú sorok állnak, hogy bejussanak a gépi pénztár részre!!! A keddi 5 százalékos kedvezményt csak a segítő tudja aktiválni , ezért mindig elmarad a kedvezmény érvényesítésének a lehetősége!!!! Kérdésemre, hogy miért nincs nyitva pénztár, a dolgozók hiányával magyarázzák! Már 5-ször beírtam a vásárlók könyvébe, de változás nem történt!! Azt hiszem, ha nem változik a helyzet, a Tesco elveszített egy vásárlót, de a többi vásárló véleményét hallgatva még rajtam kívül többet is!!!”
M. Imréné szintén a Penny-ben szerzett negatív tapasztalatot, miután nem kicsit károsították meg:
„A napokban az egyik Penny áruházban 2db másfél literes akciós gyümölcslevet vásároltam, az eladó pedig először beütott egy darabot, a másodiknál pedig egy helyett 6 db-ot. Mivel otthon vettem észre, több mint 2000 Ft-om bánta. Azóta még a boltban leellenőrzöm a blokkot”
Olvass tovább...
Végezetül pedig jöjjön József beszámolója, aki Google-véleményét is mellékelte fotókkal; de ez a vélemény már nem érhető el, ezért csak a levelét tudjuk megosztani veletek.
„Folyamatosan hazudik a Lidl, még az ajándéknak szánt termékek sem érkeznek meg a boltokba, sok úgymond kedvezményesen kapható áru csak a reklámokban, vagy az app-on létezik. Ha írsz nekik erről, akkor kapsz egy sablon szöveget. Nem undorító, hogy csalogatják a vevőt, de nincs leértékelt áru?”
Ha nektek is van hasonló történetetek, ha nektek is vannak ehhez hasonló, vagy egyéb típusú, felháborító tapasztalataitok valamelyik üzletből, akkor küldjétek el nekünk az info@promotions.hu e-mail címre.