promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Összefogott a Lidl és a Tisza, a többi bolt csak lohol a nyomukban

Összefogott a Lidl és a Tisza, a többi bolt csak lohol a nyomukban

Borítókép:  Profimedia/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

Ezt nem láttuk jönni, hatalmasat robbantott a Lidl.

A Lidl, Európa egyik legismertebb élelmiszer-kiskereskedelmi hálózata, az elmúlt években jóval túlmutatott az élelmiszerpiacon betöltött szerepén. A vállalat saját márkás termékei, köztük a ruházati és kiegészítő kollekciók, sokszor váltak trendformálóvá, és a vásárlók körében egyfajta kultikus státuszt értek el. A Lidl merész színvilága, fiatalos, vagány megjelenése és meglepően jó minőségű termékei olyan közönséget is megszólítottak, akik eredetileg nem a divat irányából közelítettek a márkához. Ezzel párhuzamosan a Tisza Cipő, a magyar cipőipar egyik legendás szereplője, évtizedek óta a hazai stílus és kézműves hagyomány szimbóluma. A klasszikus formavilág és a magyar gyártás iránti elkötelezettség tette ikonossá, amely generációkon átívelve őrzi minőségét és hitelességét. Amikor e két márka összeállt, a végeredmény szinte garantáltan különleges lett.

Mit kell tudni az új csúcstermékről?

Augusztus elején hivatalosan is bemutatkozott ez az új, limitált kiadású sneaker, amely egyszerre hordozza a Tisza Cipő időtálló Compact modelljének vonalait és a Lidl vibráló, jellegzetes színkombinációját. A kollekció nem csupán stílusos kiegészítője a városi öltözködésnek, hanem egy gesztus is a hazai design és a magyar termékek iránti tiszteletből. A sneaker minden részlete - a tervezéstől kezdve a gyártásig - magyar szakemberek munkáját dicséri. A premier sem hétköznapi módon zajlott: augusztus 2-án hat különböző helyszínen drónok vitték az első példányokat a legszerencsésebb vásárlóknak, akik így nemcsak cipőt, hanem egy élményt is kaptak. Akik lemaradtak erről a látványos pillanatról, azoknak augusztus 6-ig nyitva állt a lehetőség, hogy a Lidl Plus alkalmazáson keresztül előrendeljék saját párjukat. A méretek 36-tól egészen 47-ig elérhetők, de a keskeny fazon miatt érdemes egy számmal nagyobbat választani. A megrendelt cipők augusztus 11-től személyesen is átvehetők a Lidl üzletekben.

Lidl, Tisza, cipő, mi kell még?

Ez az együttműködés túlmutat egy egyszerű termékbemutatón: a két brand találkozásával létrejött sneaker a magyar kreativitás és minőség szimbóluma. A Lidl korábbi ruházati kollekciói is bizonyították, hogy a márka képes nemzetközi trendeket hazai környezetben is sikerrel meghonosítani, miközben elérhető áron kínál egyedi darabokat. Most, a Tisza Cipővel közös projektben, mindezt egy ikonikus lábbeliben testesítik meg, amely egyszerre fiatalos, energikus és időtálló. A Lidl rajongói körében már most igazi státuszszimbólumként tekintenek rá, a Tisza hűséges vásárlói pedig egy új oldalát ismerhetik meg kedvenc márkájuknak. A végeredmény egy olyan sneaker, amely a magyar utcákon éppúgy feltűnést kelt, mint a nemzetközi streetwear színtereken - és amely egyszerre idézi meg a tradíciót és a modern városi élet ritmusát.