
Percenként 72 darabot adott el belőle a Lidl, mennyiségi korlátozást vezettek be rá
Olvass tovább...
Egy pillanatra a kassza is leállt, olyan jelenetek játszódtak le a boltban.
A kereskedelem nem a gyenge emberek szakmája: talán nincs még egy olyan munkakör, ahol naponta annyi emberrel kellene interakcióba kerülni, mint egy boltban. Kiváltképp igaz ez azokra a nagy és népszerű élelmiszerbolthálózatokra, ahol túlzás nélkül naponta vásárlók ezrei fordulnak meg. Számtalan humoros összefoglaló érkezett már arról, hogy milyenek azok a leggyakoribb vásárlótípusok, akik megfordulnak a boltban. Van, akikkel semmi probléma nincs, van, akikről pedig még évek múltán is enyhe PTSD-vel mesél a szegény alkalmazott.
Olvass tovább...
Nem ritka például, hogy Aldis akciós termékek hiányát kérik számon a Lidl-ön, de sajnos az is nagyon gyakran előfordul, hogy a csütörtöki napon érvénybe lévő akciós termékek hiányát róják fel az eladónak, kedden. Se szeri se száma a panaszoknak és megoldás persze aligha születhet: mind a két fél hiszi, hogy neki van igaza. Bár a fenti eseteknél ez könnyedén eldönthető az adott bolt akciós újságjának a megtekintésével, amiben minden fontos információ bele van írva.
Olvass tovább...
Na de mi is történt pontosan a boltban? Egy teljesen átlagos vásárló vásárolt néhány terméket, amit a pénztáros beblokkolt. Mikor az összes termékkel végeztek, akkor a férfi nemes egyszerűséggel az egyik terméket lehúzva a bankkártyaleolvasón fizetett, bankkártya, készpénz, vagy bármilyen más fizetőeszköz nélkül. Mivel a számla ki lett egyenlítve, így nem volt számon kérhető, ám a kassza és a többi vásárló is lefagyott egy pillanatra.
De pontosan hogyan is csinálta a trükkös fizetést? Mi volt az átverés? És mit érzékelt bankkártyának a terminál? Mutatjuk a megoldást, amitől teljesen lefagytak az élelmiszerboltok dolgozói. A videóban alma van, de bármilyen tetszőleges étellel működik, az interneten megtalálható péksüteményes verzió is:
@sr.mirtil Apple Pay aceitam?
som original - Sr.Mirtilo
[[vid2]]