promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Előkerült egy hazai élelmiszerbolt 2013-as reklámújságra, sikítófrászt kaptak a vásárlók

Előkerült egy hazai élelmiszerbolt 2013-as reklámújságra, sikítófrászt kaptak a vásárlók

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

Mintha nem is magyar árakat látnánk, valami nagyon furcsa.

Az utóbbi néhány év nem volt egyszerű a magyar  családoknak: az árak még a legalapvetőbb élelmiszer esetén is a többszörösére nőttek. Bár a kormány bizonyos intézkedésekkel és a boltokra kirótt megszorításokkal próbálja élhetőbbé tenni a helyzetet, azon sajnos nem tudnak változtatni, hogy mennyivel több mindent lehetett kapni korábban például 10000 forintért: számtalan ilyen összehasonlító videó kering az interneten, hogy míg néhány évvel ezelőtt ennyi pénzből egy teli szatyorral és több napnyi élelemmel távoztál, ezért ma már mindenféle flancolás nélkül jóval kevesebb napra tudod megvásárolni a betevőt.

A boltok akciókkal próbálják magukhoz csábítani a vásárlókat.

Ilyenkor tényleg nyélbe üthetünk egy-két jó üzletet, de a legnagyobb segítséget a tudatos tervezés jelentheti. A saját márkás termékek általában mindig olcsóbbak és ha bevásárlólistával megyünk, amihez szigorúan tartjuk magunkat, akkor is több maradhat a zsebünkbe. Többé kevésbé már megszoktuk az árcédulák látványát, tudja az ember mire számíthat, hogyha akar venni egy kis sajtot, sonkát, krumplit, paradicsomot, vagy épp tejfölt.

De mi van akkor, ha valami emlékeztet arra, hogy mennyit is emelkedtek az árak az elmúlt időben?

Ez történt most is, amikor egy felhasználó feltöltötte a közösségi médiába egy 2013-as Tesco reklámújságját. Az akciós árakat bemutató újságban pedig egészen döbbenetes számokkal szembesülhetünk.

A 10 évvel ezelőtti élelmiszerárak töredékei a maiaknak.

Az újságban egyaránt megtalálhatóak élvezeti cikkek, mint a kávé és a Pöttyös Túró Rudi, valamint alapélelmiszerek is, mint a tej, vagy éppen a kenyér. Amennyiben kíváncsi vagy, hogy mennyiből is jöttél ki a Tescoban 10 évvel ezelőtt, akkor EBBEN a videóban megnézheted.

A magas árak egyébként nem csak Magyarországon jelentenek problémát, világszinten is emelkedtek a termékek árai. A közösségi médiában pedig sorra jelennek meg az ezzel foglalkozó humoros hangvételű videók, hiszen a rossz dolgokat némi iróniával és gúnnyal, meg sok nevetéssel a legegyszerűbb feldolgozni: