
A Lidl döbbenetes termékkel sokkolta a vásárlóit, akik egyszerre utálják és imádják azt - mutatjuk az őrületet kiváltó terméket!
Olvass tovább...
Nagyon félrement a Lidl legújabb szponzorációs szerződése, csak úgy savazzák a népszerű magyar sztárt.
Néhány nappal ezelőtt megjelent a Lidl és a Tisza cipő közös márkakollaborációja. A közös együttműködéshez Rubint Rellát kérték fel az egyik modellnek, aki a közösségi oldalán osztotta meg a reklámfotókat.
Megérkezett a @lidlhu Tisza cipővel való közös márkakollaborációja
– írta a népszerű influenszer.
Olvass tovább...
Azóta a Redditen téma lett, hogy Rubint Rella reklámját mégis kihagyta jóvá, ugyanis sokak szerint nagy gondok vannak vele, legalábbis az egyik képet, nem igazán tudják hova tenni az emberek.
Milyen életszerű cipővel a kezedben válogatni a fagyasztott borsók között...
– írta egy internetező, akinek a bejegyzéséhez ilyen kommentek születtek:
„Eddig a pontig akartam megvenni ezt a cipőt....totál antireklám.”
„Ez mi ez? Cipőt tesz a fagyóba vagy mi?”
„Olyan uncsi ez a lány, minden reklámjával együtt.”
De azért akadtak olyanok is, akik megvédték Rubint Rellát és a reklámot is:
„A képtől függetlenül kérdezem, hogy mióta célja egy reklámnak, hogy életszerű legyen?”
„Úgy látom bejött a reklám, már itt is beszélnek róla. Innen üzenem Rella, ügyi vagy, jól csináltad!”
Rubint Rella egyébként idén májusban jelentette be, hogy ő és a férje, Novothny Soma szakítottak. 5 évig alkottak egy párt, az influenszer a válásukat a 3. házassági évfordulójukon jelentette be. Rella azóta a munkájára fókuszál, valamint az Instagram-oldaláról az is kiderült, hogy ő is kilátogatott már a jelenleg is zajló Sziget Fesztiválra.
Olvass tovább...
A Lidl x Tisza cipő közös sneakerét egyébként nemcsak Rubint Rella, hanem Kajdi Csaba is reklámozza:
Cyla a bevásárlókocsiban puposítja magát!
– írta a posztjában az influenszer.
Azok a fotók és a videó, amiket a Lidl a saját Instagramján osztott meg már sokkal nagyobb sikert arattak, legalábbis a kommentszekcióból ez derül ki:
A Lidl x Tisza cipő igazi ritkaság, nemcsak bomba színeivel, de kényelmével is magával ragad.
– írták a posztjukban, amelyben hangsúlyozták, hogy a Lidl és a Tisza cipője csak limitált számban elérhető.