
Egy pofátlan vásárló egy egész Pepco boltot a földbe állított, majdnem 30 ember várakozott miatta a kasszánál
Olvass tovább...
Brutális, mivel rukkolt elő az üzletlánc, egy olyan újdonságot vezettek be, ami idén tutira átírja az ünnepeket.
A Halloween már rég nem csak a töklámpásokról és az amerikai filmekből ismert "csokit vagy csalunk" hagyományról szól. Az ősz egyik legizgalmasabb időszakává vált, amikor a kreativitás és az önkifejezés kerül a középpontba. A lakások borzongató díszbe öltöznek, a gyerekek és felnőttek pedig jelmezeket öltenek. A Pepco most egy olyan rendkívüli bejelentést tett és olyan újdonságokkal készült az idei szezonra, amelyek garantáltan új szintre emelik az ünneplést Magyarországon.
Olvass tovább...
Az idei év legforradalmibb halloweeni újdonsága kétségkívül a technológia és a hagyomány ötvözése. A Pepco bejelentette, hogy piacra dobja a LED-fényes maszkokat, amelyek nemcsak elképesztően látványosak, de egy komoly problémára is megoldást nyújtanak. A sötétben sétáló, jelmezbe öltözött gyerekek sokszor alig észrevehetők, ami komoly biztonsági kockázatot jelent. A beépített LED-fényeknek köszönhetően azonban a gyerekek már messziről láthatóvá válnak, miközben garantáltan ők lesznek a legmenőbbek a környéken.
"A LED-fényes maszkok nemcsak látványosak, de biztonságosabbá is teszik az esti programokat - a sötétben sétáló gyerekek messziről észrevehetők és garantáltan kitűnnek a tömegből" - emeli ki a Digital Hungary cikke.
Olvass tovább...
A technológiai újítás mellett a Pepco a legfrissebb popkulturális trendekre is reagál. A Wednesday-sorozat óriási népszerűségét meglovagolva egy teljes, a karakter által inspirált kollekcióval jelentkeztek. A fekete-fehér mintás, galléros ruhák és sötét kiegészítők nemcsak jelmezként, de a hétköznapokban is megállják a helyüket. Az idei év másik nagy dobása pedig a házi kedvencek bevonása az ünneplésbe. A kollekcióban már csontvázmintás pulóverek és szellemes játékok is kaphatók kutyáknak és macskáknak, így a család négylábú tagjai sem maradhatnak ki a közös fotózkodásból és a borzongásból.
A rendkívüli bejelentések sora itt még nem ér véget. A Pepco egy országos játékot is hirdetett az ünnepi időszakra. Az üzletekben "szellemvadászat" indul, amelynek során a vásárlóknak elrejtett címkéket kell megtalálniuk a polcok között.
A legszerencsésebb és legszemfülesebb "vadászok" értékes ajándékutalványokat nyerhetnek, sőt, akár a teljes októberi vásárlásuk értékét is visszakaphatják.
A játék célja, hogy a vásárlás ne csak egy szükséges teendő, hanem egy izgalmas, közös családi program legyen, amivel mindenki ráhangolódhat a Halloweenre.