promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Brutálisan beszóltak a pofátlan Pepco vásárlóknak, a pokolba kívánják őket

Brutálisan beszóltak a pofátlan Pepco vásárlóknak, a pokolba kívánják őket

Borítókép:  Profimedia/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

Már több száznál jár a felháborodott emberek száma, azonnali lépést követelnek a Pepcotól és a Lidltől.

A karácsonyi időszak közeledtével a boltok polcai megváltoznak: a friss, üde nyári színeket átveszi az őszi begubózós időszakhoz elengedhetetlen termékek sokasága, a halloweeni kiegészítők, végül pedig megérkezik sokak kedvence, az ünnepi hangulat. Most azonban a készülődésbe némi indulat és keserűség vegyült: rengetegen ugyanis nem tudtak hozzájutni azokhoz a dolgokhoz, amiket mindenképpen a lakásukban akartak tudni.

A Pepco, a Kik, a Lid és az Aldi is évről évre adnak ki olyan holmikat, amik iránt hihetetlen a kereslet.

Most is ez az üzletpolitika okozta a bajt. Ugyanis olyan készlethiány áll fent néhány cuki cucc esetébe. Erről több Facebook csoportba is ment az eszmecsere, konkrétan három termékről van szó: egy Grincses pohár és egy mézeskalács plüss a Pepcoból, valamint egy gyermekoverál a Lidlből. Az igazi probléma nem is az, hogy ezek elfogytak, hanem hogy egyes emberek tömegével vásárolják fel a nagy érdeklődésre számot tartó, éppen divatosnak számító holmikat, hanem hogy ezeket különböző platformokra feltöltik eladás céljából és többszörös árat kérnek érte.

A készlethiány és a nyerészkedés sokakat elkeserített.

Az egységes vélemény az, hogy az ilyen pofátlan vásárlók vásárlóerejét valahogy limitálni kellene az üzleteknek, hogy mindenkinek jusson legalább egy darab belőle. Felnőttek és gyermekek egyaránt érdeklődnek a három ominózus termék iránt, a Mézi plüss hiánya például rengeteg gyermeket elszomorított. Különösen a karácsonyi termékek esetében lehetnek körültekintőek az emberek, hiszen legalább a szeretet ünnepén nem azt a néhány ezer forintos haszonszerzést kellene szem előtt tartani, hanem gondolni kellene másra is.

A Lidl overál kifogyása pedig azért különösen szomorú, mert szülő "károsít meg" szülőt és egy olcsó, jó minőségű, megfizethető áru terméket vesz el kisgyermektől.

Az ilyen felháborodott megjegyzéseknek pedig se szeri se száma a közösségi médiában:

Kedves Pepco mézeskalács plüss, grinch pohár, lild overál felvásárlók!
Ha itt vagytok és olvassátok ezt.. Remélem rátok rohad az összes felvásárolt termék amit többszörös áron próbáltok eladni.
És látni hogy gyerekes anyák tucat számra vásárolják fel pl a lidl overálokat és adják el drágábban. Nem gondoltok bele hogy ugyanúgy ahogy a Ti gyereketre szívesen adjátok ezt az overál addig más gyerek is ugyanúgy megérdemelné. Vagy pl a mézeskalács plüsst. De Ti csomó gyerektől elveszitek a lehetőséget csak hogy nyerészkedjetek rajta. Fordított helyzetben milyen érzés lenne ha a ti gyereketek vágyna nagyon valamire és más kapzsi,... ember miatt nem kaphatná meg.
Sajnos ilyenkor arcul csapja az embert hogy mennyire egy undorító világban élünk amit mi teszünk ilyenné pl az ilyen viselkedésekkel.

A nagy port kavaró karácsonyi termékekről itt nézhetsz meg egy videót: