
Óriásit gurított a Pepco, az idei év slágerterméke már most elérhető, kapkodják a magyarok
Olvass tovább...
Szabályosan megőrülnek a vevők azért az újdonságért, ami a Pepco-nak lehet egy igazi jobbhorog.
Miközben a vásárlók még a Pepco legújabb, Grincs-témájú slágertermékeit próbálják levadászni, a diszkontlánc legnagyobb riválisa, a TEDi egy váratlan és rendkívül erős húzással vágott vissza. Bár, őszintén a Grincset is imádjuk, de a német üzletlánc most egy olyan filléres kollekciót dobott piacra, ami egyenesen a vásárlók szívének közepébe talál és amiért már most, a megjelenés hírére elindult a roham. A téma nem más, mint a varázslók világa a TEDi ugyanis elhozta a megfizethető Harry Potter-dekorációkat.
Olvass tovább...
A Harry Potter-univerzum népszerűsége több mint két évtized után is töretlen. Ha nagyon durván kerekítünk... lassan három. A varázslótanonc története generációk számára jelentette a gyerekkort, a könyvek és filmek pedig egy olyan kulturális jelenséggé váltak, ami a mai napig képes megszólítani a felnőtteket és a gyerekeket egyaránt. A Roxfort, a varázsigék és a mágikus lények világa a nosztalgia és a csodavárás szinonimájává vált. Ez a mély érzelmi kötődés az, amit a kereskedők, mint most a TEDi is, okosan ki tudnak használni.
"Úristen, ha kinyit mindet megveszem." - írja az egyik kommentelő a TEDi TikTok videója alatt.
A videóban látható termékek között minden megtalálaható, ami egy igazi varázslótanonc szobájába kell: Hedvig, a hóbagoly egy kalitkában (bár a kommentelők szerint inkább csak egy "wishes Hedvig-utánzat"), lebegő gyertyák, a Teszlek Süveg és a híres bájitalok, mint a Felix Felicis (szerencseital) és az Amortentia (szerelmi bájital) parfümös üvegcsébe rejtve. Ezek ráadásul csillognak villognak, ami a csajoknak külön öröm!
Olvass tovább...
De miért pont most, ősszel robbannak ezek a trendek? A válasz a szezonális marketing pszichológiájában rejlik. Ahogy hűvösebbre fordul az idő és rövidülnek a nappalok, az emberek egyre több időt töltenek otthon.
Ez az időszak a "bekuckózásról", az otthon melegének és kényelmének megteremtéséről szól. A lakberendezési üzletek, mint a Pepco, a Jysk vagy a TEDi, tudatosan építenek erre az igényre. Ilyenkor árasztják el a polcokat a hangulatos, meleg fényű dekorációkkal, puha takarókkal és illatgyertyákkal.
A Harry Potter-téma remekül illeszkedik ebbe a trendbe. A varázslóvilág hangulata - a gyertyafényes nagyterem, a ropogó kandalló a Griffendél klubhelyiségében - maga a megtestesült őszi-téli idill. A TEDi ezzel a kollekcióval nemcsak a rajongókat célozza meg, hanem azokat is, akik egyszerűen csak egy kis varázslatot és melegséget szeretnének csempészni az otthonukba a borongósabb napokon. A diszkontláncok számára ez egy rendkívül jövedelmező stratégia: a licence-díjak ellenére a tömeggyártásnak köszönhetően alacsonyan tudják tartani az árakat, a hatalmas kereslet pedig garantálja a biztos profitot.
@tedi.magyarorszag Accio dekorációk! A TEDi-ben mindent megtalálsz a Harry Potter bulidhoz – Griffendéltől Mardekárig. #HarryPotter #TEDi #WizardParty Originalton - tedi.magyarorszag