promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Óriásit gurított a Pepco, az idei év slágerterméke már most elérhető, kapkodják a magyarok

Óriásit gurított a Pepco, az idei év slágerterméke már most elérhető, kapkodják a magyarok

Borítókép:  www.profimedia.hu/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

Még alig került ki a polcokra, máris megőrülnek a vásárlók egy olyan holmiért, amiért valószínűleg te is sorban fogsz állni.

Miközben a legtöbben még a halloweeni dekorációk között válogatnak, a Pepco egy váratlan és zseniális húzással máris felrobbantotta a karácsonyi szezont. Egy TikTokra feltöltött videó tanúsága szerint az áruházlánc polcain megjelent az idei év legforróbb slágerterméke: egy Grincs-témájú, szívószálas pohár, amiért már most megőrülnek a vásárlók. A termék nemcsak a karácsonyi hangulatot hozza el extrém korán, de egyenesen a világ egyik legfelkapottabb trendjét, a Stanley-poharak őrületét lovagolja meg.

A Grincs, ami ellopja a show-t: Ezért kapkodnak érte

A videón egy zöld, nagyméretű, füllel és szívószállal ellátott pohár, úgynevezett tumbler látható, amelynek oldalát a karácsonyt zsigerből gyűlölő, de a végén mégis megenyhülő Grincs ikonikus, vigyorgó arca díszíti. A termék dizájnja egyértelműen a Stanley-poharak (hivatalos nevükön Stanley Quencher) formavilágát idézi, amelyek az elmúlt években elképesztő népszerűségre tettek szert a közösségi médiában, státuszszimbólummá válva a fiatalok körében.

A Pepco szuperül felismerte a piaci rést: ötvözte a Stanley-poharak divatos formáját a karácsony egyik legkedveltebb, egyszerre cinikus és szerethető karakterével, a Grinccsel. Az eredmény egy olyan termék lett, ami egyszerre trendi, praktikus és szezonális, így garantált a siker.

Egy frissebb TikTok videó és a hozzá érkezett kommentek pedig már azt is megerősítik, hogy a termék megérkezett a magyar üzletekbe is, az ára pedig 3500 forint körül mozog. A vásárlók valóságos hajtóvadászatot indítottak érte: a hozzászólásokból kiderül, hogy sokan több üzletet is végigjárnak, de Győrben és Kaposváron például már hiába keresték.

A helyzetet tovább bonyolítja, hogy a Vinteden már meg is jelentek az első darabok, ahol a szemfüles viszonteladók az eredeti ár duplájáért, 7000 forintért kínálják a hőn áhított poharat.

Miért őrül meg a világ a Stanley-poharakért?

De mi is ez a Stanley-pohár és miért lett ekkora jelenség? A Stanley egy több mint 100 éves amerikai márka, ami eredetileg strapabíró termoszokat gyártott munkásoknak. A fordulatot a "Quencher" modell hozta el, ami egy hatalmas, 1,2 literes, szigetelt pohár, füllel és szívószállal.

A népszerűségét a TikTokon indította el egy videó, amiben egy nő megmutatta, hogy a leégett autójában a Stanley-pohara sértetlen maradt, sőt, még a jég sem olvadt el benne. A videó vírusként terjedt, a pohár pedig a tartósság és a minőség szimbólumává vált.

A sikerhez hozzájárult a széles színválaszték és a limitált kiadások stratégiája is, ami gyűjtői szenvedélyt váltott ki a vásárlókból.

Miért vágyunk a díszekre már októberben?

Sokan értetlenül állnak a jelenség előtt, hogy miért kell már szeptember végén, október elején karácsonyi termékekkel elárasztani a boltokat. A válasz a pszichológiában és a marketingben rejlik. A szezonális dekorációk, a fények és a megszokott ünnepi szimbólumok biztonságérzetet és nosztalgiát keltenek bennünk. Egy bizonytalan, rohanó világban ezek a tárgyak egyfajta kapaszkodót jelentenek, a gyerekkor boldog, gondtalan időszakát idézik fel. A korai dekorálás segít meghosszabbítani ezt a kellemes érzést és egyfajta kontrollt ad a kezünkbe az idő múlása felett. A kereskedők pedig tudatosan építenek erre: a korai szezonkezdéssel nemcsak a vásárlási kedvet növelik, de a versenytársak elé is kerülnek, biztosítva, hogy a vásárlók náluk költsék el az ünnepi dekorációra szánt pénzüket.