promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Rendkívüli új üzletlánc jelent meg hazánkban, megindult a roham a termékekért

Rendkívüli új üzletlánc jelent meg hazánkban, megindult a roham a termékekért

Borítókép:  www.profimedia.hu/Illusztráció
Belföldi hírek
Kategória fejléc

Egy holland márka megnyitotta első magyarországi üzletét és olyan élményt kínál, amit semelyik más bolt nem tud adni.

Szeptember 17-én valami különleges történt a Mammut bevásárlóközpontban. Egy új üzlet nyílt meg, amely első pillantásra hasonlít a megszokott drogériákhoz, de aki belép, az rájön, hogy ez valami egészen más. Az első 150 vásárló exkluzív ajándékcsomagot kapott és a sorban állók között sokan voltak, akik már régóta várták ezt a pillanatot.

Nem csak drogéria, hanem életérzés

A holland Rituals megnyitotta első magyarországi üzletét és ezzel egy új korszak kezdődött a hazai szépségápolási piacon. A márka 2000-ben indult egy amszterdami pincéből és ma már 36 országban van jelen, több mint 1100 bolttal. A budapesti üzlet különleges jelentőségű, mert ez a 1400. a világon.

A Rituals nem csupán termékeket árul, hanem egy filozófiát képvisel. A keleti hagyományokból merít, a fenntarthatóságra törekszik és a mindennapi rutinokat különleges szertartássá alakítja. Az üzletben japán Sakura fa és a Water Island nyugtató kialakítása várja a vásárlókat. Kézmasszázs, személyre szabott tanácsadás és nyugodt légkör segít kiszakadni a rohanásból.

A márka kommunikációjában gyakran visszaköszön a keleti filozófia és a tudatosság. "A Ritualsnál mindig is hittünk abban, hogy a figyelmes pillanatok segítenek feltöltődni" - hangsúlyozza a márka. A cél nem csupán a szépségápolás, hanem a testi-lelki feltöltődés is.

A Sakura kollekció, amit mindenki imád

A Rituals legnépszerűbb termékvonala a The Ritual of Sakura, amely a japán Hanami hagyományból merít ihletet. A cseresznyevirág-illat és a rizstejes bőrápoló formula világszerte rajongók millióinak kedvence. Az édeskés cseresznyevirág-illat és a megújulás szimbolikája teszi különlegessé ezt a kollekciót.

A termékek 90 százaléka természetes eredetű összetevőkkel készül és a csomagolások újrahasznosíthatók vagy utántölthetők. Ez a fenntarthatósági szemlélet egyre fontosabb a vásárlók számára és a Rituals ebben is előrébb jár a versenytársaknál.

Az üzletben nemcsak testápolási és bőrápolási termékek kaphatók, hanem otthoni illatok is. A márka az első olyan lifestyle márka volt, amely egyetlen portfólióban egyesítette ezeket a kategóriákat. Ma már több mint 4200 értékesítési pontjuk van és évente több milliárd eurós forgalmat generálnak.

Kihívás a DM-nek és a Rossmannnak

A Rituals megjelenése új versenyt hoz a hazai drogéria szektorban. A DM és a Rossmann eddig uralta a piacot, de most egy olyan szereplő érkezett, amely más szinten játszik. Míg a hagyományos drogériák a termékek széles választékával és az alacsony árakkal versenyeznek, addig a Rituals az élményre és a minőségre fókuszál. Amszterdamban egy wellness központként is funkcionál, ahol még keleti étterem is várja a vendégeket.

A budapesti üzlet ugyan kisebb, de a koncepció ugyanaz: megállítani az időt és megtalálni a boldogságot a legegyszerűbb pillanatokban.

A tavalyi évben a Rituals 21 százalékos növekedést könyvelhetett el, amit főként az európai és ázsiai terjeszkedésnek köszönhettek. A magyar piac stratégiai jelentőségű és ha a budapesti üzlet sikeres lesz, további boltok nyílhatnak az országban.

@teodora.fuzesi Megnyílt Magyarország első RITUALS üzlete a Mammutban! Mostantól nem kell külföldről beszerezned a kedvenceidet, Budapesten is átélheted a RITUALS különleges világát. Illatok, luxus és teljes kikapcsolódás egy helyen. Neked melyik a kedvenc @Rituals illatod? #ritualsbudapest #rituals #budapest #tiktokhungary #fyp No Broke Boys - Disco Lines & Tinashe