
4 szóval szédítette a magyarokat az Aldi, több tízmilliós bírságot kaphatnak
Olvass tovább...
A magyar szépkorúak dörzsölhetik a tenyerüket, kiéleződik a harc a vásárlókért.
Pár napja az Aldi robbantotta a hírt, hogy csütörtöki napokon jelentős kedvezményt ad a nyugdíjas vásárlóinak, most pedig a legnagyobb rivális, a Lidl is ledobta a bombát. A német diszkontlánc egy olyan bejelentést tett, amivel egyértelműen rákontráz a versenytárs akciójára és beszáll a nyugdíjas vásárlókért folytatott harcba. A két óriás csatájának legnagyobb nyertesei egyértelműen a magyar szépkorúak lehetnek, akik a jövőben még olcsóbban intézhetik a nagybevásárlást.
Olvass tovább...
A Pénzcentrum információi szerint a Lidl egy rendkívül célzott és vonzó ajánlattal száll be a versenybe.
Míg az Aldi a teljes kosárértékből ad 5% kedvezményt, addig a Lidl a legfontosabb és leggyakrabban vásárolt termékkörre, a friss zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál.
A nyugdíjas vásárlók minden hétfőn és csütörtökön 10% kedvezménnyel vásárolhatják meg ezeket a termékeket. Ez a lépés nemcsak a pénztárcáknak kedvez, de az egészséges táplálkozást is ösztönzi.
A kedvezmény igénybevételéhez a nyugdíjasoknak a Lidl Plus alkalmazást kell használniuk és a digitális kupon aktiválása után a kasszánál fel kell mutatniuk a nyugdíjas-igazolványukat.
A Lidl ezzel a lépéssel egyértelműen jelzi, hogy nem hagyja szó nélkül az Aldi offenzíváját és minden eszközzel küzd a vásárlók megtartásáért.
Olvass tovább...
A két német diszkontlánc csatája egy nagyobb trend része. Az elmúlt időszakban a magyarországi boltláncok között valóságos árháború tört ki, amelyben a cégek folyamatos akciókkal, árgaranciával és célzott kedvezményekkel próbálják magukhoz vonzani a vásárlókat. A nyugdíjasok, mint egy jelentős és árérzékeny vásárlói réteg, kiemelt célponttá váltak ebben a versenyben.
A szakértők szerint a Lidl és az Aldi mostani lépése lavinát indíthat el és a többi nagy lánc (Tesco, Spar, Auchan) is kénytelen lesz hasonló, a szépkorúaknak szóló kedvezményekkel előrukkolni.
A válasz egyértelmű: a vásárlók. A boltok közötti kiélezett verseny arra kényszeríti a cégeket, hogy egyre jobb és jobb ajánlatokat adjanak, ami végső soron alacsonyabb árakat és nagyobb megtakarítást jelent a magyar családoknak. A nyugdíjasok mostantól tudatosan megtervezhetik a bevásárlásaikat: csütörtökön az Aldiban a teljes kosárra kapnak kedvezményt, míg hétfőn és csütörtökön a Lidlben a zöldséget és gyümölcsöt vehetik meg olcsóbban. Érdemes tehát figyelni a boltok akcióit, mert a következő hetekben valószínűleg újabb és újabb kedvezményekkel találkozhatunk majd.
A következő videóban a két üzletlánc sajátmárkás termékeit hasonlítja össze egy videós, amiből igencsak sok érdekes részlet kiderül a nézők számára: