
Percenként 72 darabot adott el belőle a Lidl, mennyiségi korlátozást vezettek be rá
Olvass tovább...
Ilyenre még nem volt példa a hazai boltokban, a Lidl legújabb húzásával a világ városainak legépszerűbb kínálata kerül a boltokba.
Egy-egy élelmiszer őrületes népszerűségre tehet szert, ha különleges ízélményt nyújt, látványos vagy nosztalgikus élményt ad és persze ha valaki a közösségi médián keresztül megfertőzi vele a tömegeket. Ilyen volt például a színes, ízletes bubble tea a nyár slágereként, a nutellával és fagyival töltött kürtős kalács, vagy a sült fetás tészta - utóbbi globális sajthiányt is okozott egy időre. A TikTok már nemcsak trendeket mutat meg, hanem vásárlói döntéseket is formál.
Az elmúlt időszakban a TikTok trendjei nemcsak a közösségi médiát formálták át, hanem közvetlen hatást gyakoroltak a kereskedelmi láncok kínálatára is. A Lidl Magyarország is gyorsan reagált a közösségi platformokon felkapott élelmiszerek népszerűségére: egyre több olyan termék jelenik meg a polcokon, amit korábban csak külföldi influenszerek videóiban láthattunk. Ezek gyakran olyan különlegességek, amelyek nemcsak ízük miatt válnak népszerűvé, hanem azért is, mert látványosak, szokatlan textúrával rendelkeznek, vagy egyedi fogyasztási módot kínálnak, pont, ami egy rövid TikTok-videóban azonnal megragadja a figyelmet.
Ezekre a termékekre általában még azok is kíváncsiak, akikhez ezek az élelmiszerek, vagy ízvilágok nem állnak közel, de a kialakuló őrület miatt meg akarják ezt kóstolni. Nem ritka, hogy egy hazai TikTokker videót posztol ki, utána ez vírusként terjedt, a termék pedig szinte azonnal hiánycikké válik. A Lidl ezzel a gyors reagálással nemcsak a fiatalabb közönséget szólítja meg, hanem új, impulzusvásárlásokra épülő fogyasztási szokásokat is kialakít.
Olvass tovább...
Arról nem is beszélve, hogy ezzel majdnem egy időben air fryek is kerültek a Lidl boltjaiba, hogy minél könyebben elkészíthessük ezeket a finomságokat. A Lidl ezt is gyorsan integrálta a magyar piacra, néha limitált ideig, ezzel tovább fokozva a keresletet és a vásárlók érdeklődését. Nem ritka, hogy egy-egy ilyen termék megjelenése után napok alatt kiürülnek a készletek és csak hetek múlva kerül újra a polcokra. Az ilyen gyorsan felkapott finomságok nemcsak eladást növelnek, hanem márkaépítő szerepet is betöltenek: a Lidl nemcsak olcsó, hanem trendérzékeny és naprakész láncként pozicionálja magát a vásárlók fejében.
Mutatjuk, hogy most mi érkezett a boltokba, elképesztő roham várható, a készlethiány pedig garantált lehet, ezek mindegyike olyan különlegesség, ami eddig nem volt kis hazánkban kapható ez a Lidl Magyarország TikTok viral kínálata:
@lidlhu Mától ismét elérhetőek a TikTok viral termékek üzleteinkben! Siess, hogy le ne maradj le ezekről a finomságokról! #lidlhu #lidlmagyarorszag #szeretemalidlt #viral #témahét #tiktoktémahét #truedates #nerds #warheads #sourpatch Alors on danse - RXVS13