
Olasz milliárdos olyat tett Magyarországon, ami felháborító, Széchenyi emlékét gyalázta meg
Olvass tovább...
Ezúttal méltó ellenfelükre találtak a marketingesek.
A magyarországi kiskereskedelmi szektorban az ALDI és a Lidl nem csak a termékkínálat és az árak terén versenyeznek, hanem a kreatív marketingben is mindig igyekszenek villantani valamit.
Mindkét áruházlánc előszeretettel alkalmaz humoros szóvicceket és szellemes kampányokat, amelyekkel igyekeznek a termékeiket népszerűsíteni - a sok reakcióból pedig arra következtethetünk, hogy a vásárlók figyelmét is sikerrel ragadják meg.
Olvass tovább...
Az ALDI legutóbbi kampányában a sokmagvas kemencés veknit helyezte reflektorfénybe, hozzá pedig egy igazán frappáns szójátékot társítottak:
„Vekni, vagy nem vekni - ez itt a kérdés.”
A Shakespeare híres Hamlet-monológjára utaló parafrázis bejött: nemcsak a termékre irányította a figyelmet, hanem a közösségi média felhasználóit is interakcióra ösztönözte. A poszt alatt számos humoros komment jelent meg, de egyet mégis ki kell emelnünk, ami az ALDI Facebook-oldalát kezelő adminiszterárának is elnyerte a tetszését::
„Állítólag a kép elkészülte után óriási hamm lett.”
- egy kicsit azért pusztító, de lássuk be, ez az aspektus eredeti bejegyzéstől sem volt annyira messze.
Olvass tovább...
A többi hozzászóló sem fogta vissza magát, bár azért ennyire frappáns riposztot nem sikerült összehozni, de akadtak még erős versenyzők - többségben voltak a Shakespeare ihlette viccek, valaki pl. megjegyezte, hogy "Sok hűhó vekniért", amiért mi megítéljük a képzeletbeli dobogó második fokát.
A bronzérmet egy kevésbé szofisztikált kommentelő kapta, aki az átköltendő mű hangrendjével nem sokat törődve egyszerűen csak behelyettesítette a vekni szót - "Vekni, vagy amit akartok".
Az Aldi bejegyzése: