promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Gyűlöletcunami érte a MÁV-ot, az érettségi napján is megtörtént a legrosszabb

Gyűlöletcunami érte a MÁV-ot, az érettségi napján is megtörtént a legrosszabb

Borítókép:  Profimedia
Belföldi hírek
Kategória fejléc

A lehető legrosszabbkor jött, az utazóközönség durván kiakadt. 

Késik a MÁV, a lehető legrosszabbkor

Hazánkban a MÁV-ról szinte mindenkinek igen határozott véleménye van - akinek a véleménye leginkább számít, vagyis azok, akik a legtöbbet utaznak vele, többnyire nem igazán elégedettek a szolgáltatással.

Az állami vasúttársasággal kapcsolatban a politikusok is komoly csörtéket szoktak vívni, Lázár János közlekedési miniszter szerint minden rendben és folyamatos a fejlődés, legnagyobb közéletbeli ellenfele, Vitézy Dávid szerint pedig a MÁV állapotára a "tragikus" a megfelelőbb kifejezés.

Sajnálatos események az érettségi napján

A mai nap sajnos szomorúan indult a vasúttársaság számára, halálos gázolás történt hajnalban, aminek megvannak a közlekedési következményei is - a lehető legrosszabbkor, az érettségi napján. A MÁVINFORM közlése szerint Rákos és Rákoshegy között csak egy vágányon jártak a vonatok, ami az újszászi vonalon jelentős, 20–45 perces késéseket és vonatkimaradásokat okozott.

Több járat nem közlekedett, egyes vonatok útvonala módosult, illetve pótlóbuszokat is indítottak Sülysápról Budapestre, az utasokat pedig ideiglenes módosításokkal irányítják. A Békéscsaba felé tartó IC-k útvonala is módosult, egyesek késéssel indultak. Sülysápról két mentesítő pótlóbuszt is indítottak Budapestre, több köztes megállóval, hogy enyhítsék a fennakadásokat - minden fennakadást azonban nem sikerült megoldani, többen is beszámoltak 40-50 perces menetidőkről két budapesti megálló között.

A kommentelők véleménye

Az utazóközönség nem volt túl megértő a mai késésekkel kapcsolatban - sőt, a Facebookon többen is igen dühösen reagáltak a MÁV hétfő reggeli késéseire. Többen az érettségik napjára hivatkoztak: felháborítónak tartják, hogy ilyen fontos napon sem képes a vasúttársaság megbízhatóan működni.

Sokan panaszkodtak arra, hogy nem kaptak tájékoztatást az átszállási lehetőségekről, vagy hogy nem nyíltak ki az ajtók időben. Többen megkérdőjelezték, hová tűnik a pénz a karbantartásokra, miközben a vezetők milliós fizetéseket visznek haza.

Akadt, aki már kora reggel késett a munkából és volt, aki attól tart, hogy emiatt akár el is veszítheti az állását. Néhány komment harsányabban fogalmazott: volt, aki az öngyilkosságok miatti fennakadásokra panaszkodott és más, kevésbé publikus megoldásokat követelt azoktól, akik miatt sorozatosan megbénul a közlekedés.

Arról még egyelőre nem érkezett bejelentés, hogy bárki lekéste volna az érettségit, de az egészen biztos, hogy Lázár Jánosnak még sok dolga lesz, ha el akarja nyerni a MÁV-használók feltétlen bizalmát.

Ha minden igaz, áprilistól új korszak köszöntött be a MÁV-nál: