promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Minden megváltozik, fontos üzenetet küldött Magyarország áramszolgáltatója az ügyfeleknek

Minden megváltozik, fontos üzenetet küldött Magyarország áramszolgáltatója az ügyfeleknek

Borítókép:  Unsplash / illusztráció
Belföldi hírek
Kategória fejléc
Promotions

Erről mindenkinek tudnia kell, napokon belül eltűnik az eddigi online alkalmazás.

Fontos bejelentést tett az MVM, amely július 1-től az országban egyedüliként, egységes márkanév alatt biztosítja mind a földgáz-, mind a villamos energia egyetemes szolgáltatást, ami egyben azzal is jár, hogy az ügyfelek számára minden ügyintézési lehetőség egy központi felületen válik elérhetővé.

Az MVM Next törekvése, hogy megkönnyítse az egyetemes szolgáltatás keretében energiát vételező nem lakossági ügyfelei számára az online ügyintézést. Mostantól ugyanis minden egyetemes szolgáltatásra jogosult ügyfél ugyanazon az online felületen, az MVM Next weboldalán (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), illetve az MVM Next mobilalkalmazásban tudja intézni mind gáz-, mind áramügyeit.

Ez az újítás lehetővé teszi, hogy a korábban elkülönülő ügyfélszolgálati rendszerek helyett egyetlen, integrált platformon történjen meg az ügyintézés, ami egyszerűbbé és gyorsabbá teszi az ügyfélszolgálati folyamatokat.

Az online ügyfélszolgálat bevezetése nagy előrelépést jelent a korábbi rendszerekhez képest, ahol az ügyfeleknek különálló felületeken kellett kezelniük áram- és gázügyeiket. Az új platform és az MVM Next applikáció ezt a problémát orvosolja, így a nem lakossági ügyfelek könnyedén, egy helyen tudják rendezni energiaszámláikat, beküldhetik mérőállásaikat, vagy kezelhetik szerződéseiket. Az applikáció egyben kényelmes megoldást kínál azok számára is, akik mobileszközön szeretnék elérni az MVM szolgáltatásait.

Az átalakítás részeként a korábbi online ügyfélszolgálati felületek, amelyek csak áram- vagy gázügyintézésre voltak alkalmasak, valamint az MVM Next EnergiApp október 31-én megszűnnek. Mint felhívták rá a figyelmet, az ügyfeleknek javasolt mielőbb regisztrálniuk az új online ügyfélszolgálati felületen annak érdekében, hogy zavartalanul folytathassák ügyeik intézését a digitális csatornán keresztül.

Az új ügyfélszolgálati rendszer és applikáció nem csupán a hatékonyságot növeli, hanem időt és energiát is megtakarít az ügyfelek számára. Az MVM Next célja, hogy a digitalizáció révén minden ügyfél számára egyszerűbb és kényelmesebb legyen az energiával kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése.

Az átalakítás az MVM ígérete szerint az ügyfélélmény javítását szolgáló stratégiai lépés is, amely segít abban, hogy gyorsabban, gördülékenyebben és kényelmesebben intézzék energiaügyeiket.