Jó hírt kaptak a nyugdíjasok, decemberben sokan fognak örülni
Olvass tovább...
Azahriah fiatalok százezreit ösztönzi, de nem csak ők akarnak a babérjaira törni.
Azahriah csupán 22 éves, ám a hazai zenei életben már szinte mindent elért, egymás után háromszor megtöltötte a Puskás Arénát, túlzás nélkül az egész ország megismerte a nevét, mostanra kérdéssé vált a Legyen Ön is Milliomosban, és bármilyen zenét tesz közzé, azonnal sikerré válik.
Ő a kevesek egyike, akinek sikerült, megvalósította gyerekkori álmát, korábban, mint ahogy azt talán maga is gondolta volna. A ma mozikba kerülő filmje beharangozójában azonban elhangzott egy mondat, ami sokak fejében megjelenhetett azok között, akik hozzá hasonló karrierrel próbálkoznak:
„30 éves koromig vergődtem volna, még akkor is, ha senki nem hallgatja”
– mondta a Mi vagyunk Azahriah-ban. A másfél órás dokumentumfilmről már most biztosan kijelenthető, hogy hangos siker lesz, és bizonyosan arról is szó esik majd benne, hogy mit kaptak a fiatalok a zenéjétől.
Mindeközben a Yettel egy igazán rendhagyó kutatást készített, melyben többek között arra voltak kíváncsiak, hogy a magyarok milyen gyerekkori álmokat és vágyakat kergetnek, illetve melyeket sikerült megvalósítani:
„A válaszadóknál a gyerekkori álmok tekintetében is a karrier és az utazás köszön vissza legerősebben (37 és 35%), illetve mellettük még a párkapcsolat területét említették a legtöbben (27%). A vagyonszerzést csupán 23%-uk jelölte gyerekkori vágyként, a jelenlegi 41%-hoz képest. Minden tizedik ember, akinek volt valamilyen vágyakozása, úgy érzi, hogy az összes gyerekkori álmát meg tudta valósítani, illetve a válaszadók több mint fele számolt be arról, hogy több is volt, amit sikerült megvalósítania. Csupán 14% véli úgy, hogy nem valósította meg egyiket sem”
– írták a reprezentatív kutatásban.
Olvass tovább...
A felmérésben a megkérdezett magyarok 67 százaléka számolt be olyan régi álmáról, melynek kapcsán már bánja, hogy nem sikerült megvalósítania. Az okok közé legtöbben az anyagiakat (63%), valamint a családi kötelezettségeket (30%) sorolta, azonban a válaszadók negyede szerint az élet is másfelé sodorta őket ettől.
A fiatalok kapcsán érdekesség, hogy saját bevallásuk szerint gyerekként jobban vágynak a hírnévre, a 16-19 évesek körében ez még 41%-os mutatón áll, 20-29 év között viszont már reálisabban látják a helyzetet, és 20%-ra csökken ez a szám, később pedig még alacsonyabbra, csupán 5-15% köré zuhan.
Olvass tovább...