promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Botrányos dolgot műveltek egy nyugdíjbiztosító biztonsági őrei egy nővel, esélyt sem adtak neki, hogy szóhoz jusson

Botrányos dolgot műveltek egy nyugdíjbiztosító biztonsági őrei egy nővel, esélyt sem adtak neki, hogy szóhoz jusson

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Sztorik & Olvasói levelek
Kategória fejléc
Promotions

A fölényeskedő hangnem kiakasztotta a fiát, kész katasztrófa volt az ügyintézés.

Ahhoz már hozzászokhattunk, hogy lassan kínszenvedés bármi hivatalosat is elintézni, hiszen alig vannak call centeresek, mindenhol robotokba és online ügyintézésbe futunk, amelyek azonban a legtöbb esetben nagyon nyögvenyelősek és a félreértés is sokkal gyakoribb.

A személyes ügyintézésről már ne is beszéljünk, ebben az esetben kész tortúra, mire végre eljutunk egy hús-vér emberig, már ha egyáltalán eljutunk, hiszen ebből a Threads-en megjelent történetből is egyértelműen kiderült, hogy bizony nem annyira egyszerű bejutni egy irodába. Az már más kérdés, hogy mire fel ez a nagy szigor, pláne ha az embernek előre foglalt időpontja van:

„Kísérem anyumat a nyugdíjbiztosítóhoz és ahogy mennénk be az ajtón a biztiőr már tol is ki minket hogy "délután van ügyfél fogadás" Anyum: De időpontom van. Biztiőr 1: Az egy dolog de délután van ügyfél fogadás. Biztiőr 2: Mondja a nevét! Anyum mondja majd eszmecsere a kettő biztiőr között. Majd jön a kérdés kapott-e visszaigazolást. Kapott és meg is mutatja miközben B1 azt mondja, hogy lehet, nem ide szól, majd a nagytudású elolvassa a címet és "ez ide szól"-lal megjegyzi hogy helyes”

– írja a posztoló.

„Megint diskuráció, megjegyzem meg sem hallgatták még milyen ügyben jött. B2 azt mondta megnézik. Kis várakozás és csodás módon tényleg van időpontja és mehet is az ügyet intézni. Én kint vártam. Majd jött egy 40-es vörös kabátos hölgy, neki valamiért engedték, hogy elmondja miért jött és mit szeretne. Anyumat meg inkább küldték volna el. Mi volt a baj? Hogy fekete kabát volt rajta? Vagy az hogy idősebb?”

– tette fel költői kérdéseit a posztoló.

A kommentelők szerint szimplán túlreagálták az esetet a biztonsági őrök, ám akkor sem indokolt, hogy így viselkedjenek egy ügyféllel, ami ráadásul a biztosítónak is nagyon kínos lehet, hiszen ők alapvetően nem tehettek arról a közjátékról, ami a bejáratnál történt.