promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Felszólította a bolti eladó, hogy többet ne vásároljon náluk, a férfi panaszt tett, de a következmények felháborították

Felszólította a bolti eladó, hogy többet ne vásároljon náluk, a férfi panaszt tett, de a következmények felháborították

Borítókép:  A kép illusztráció. Forrás: Profimedia
Sztorik & Olvasói levelek
Kategória fejléc
Promotions

Egy akciós termék miatt reklamált a boltban, az eladó felszólította, hogy többet ne vásároljon náluk. A történet felháborító módon folytatódott.

Géza Győr-Moson-Sopron vármegye egyik kisebb városában lakik, ahol nemrég konfliktusba került az egyik bolti eladóval. A férfi egy akciós termék miatt tett reklamációja során veszett össze a pénztárossal, aki felszólította őt, hogy többet ne vásároljon náluk. Géza panaszt tett a dolgozóval szemben, de aztán olyan következménye lett az ügynek, ami végleg betette nála a kaput. Az ő beszámolója következik:

Kedves szerkesztőség, kedves olvasók!

Amióta itt lakom ebben a városban, mindig ebben a boltban vásároltam, és eddig soha, semmi bajom nem volt. Aztán most felvettek egy új eladót, egy 30-40 év közötti nőt, aki nemcsak hogy barátságtalan és köszönni nem tud, de olyan stílust enged meg magának, hogy az elképesztő.

Bementem a boltba vásárolni, találtam egy akciós hamburgerzsemlét, gondoltam az jó is lesz otthon vacsorának. A teljes árhoz képest 170 forinttal volt olcsóbb. Kasszánál húzza le ez a pénztáros nő, én meg ugye mindig szoktam nézni a kijelzőn, hogy mit mennyiért húznak le. Észrevettem, hogy a hamburgerzsemle nem azon az áron lett lehúzva, mint ami a címkén állt. Jeleztem az eladónak, hogy arra a termékre más ár van kint.

„Ennyiért húzta le, ennyiért lehet megvenni”

- válaszolta a pénztáros, de rám se nézett közben.

Mondom neki, hogy oké, hogy ennyiért húzta le, de akkor sem ez van kiírva az árcímkére. Erre azt mondja nekem, hogy akkor ballagjak vissza, és nézzem meg újra. Mondom neki, nem én dolgozom itt, nem az én dolgom, hogy ellenőrizzem a termékek árait. A nő maga alá morgott egy "akkor majd én megnézem"-et, és elviharzott a kasszától. Fél perc múlva jön vissza, kezében a hamburgerzsemle címkéjével, majd nyomja bele az arcomba, és mutatja a címke alján az apróbetűs írást, amit a vásárlók biztos sose vesznek rajta észre:

„Ez az akció már november 10-én lejárt, oda kéne figyelni”.

Itt már felment bennem a pumpa. Mondom neki, nehogy már én legyek a hülye, mikor ők hagytak kint egy olyan akció címkéjét, ami több, mint egy hete lejárt. Hozzátettem, hogy engem nem érdekel, hogy kinek a hibája, de akkor is azon az áron kell kiadnia a terméket, ami ki van írva. Úgyhogy kértem tőle a különbözetet. A nő lecsapta elém a 170 forintot, aztán felszólított engem, hogy többet ne vásároljak náluk.

„Nem kell ám itt vásárolni, ha nem tetszik valami. Sőt, az lenne a legjobb, ha tényleg nem jönne ide többet”

Kikértem magamnak ezt a hangnemet, feldúltan otthagytam, de előtte biztosítottam róla, hogy ennek még lesz következménye. Hazaértem, írtam is egy panaszt az üzletláncnak. Most hétfőn jött meg a válaszuk, amiben azt írták, hogy elnézést kérnek a történtekért, és hogy megtették a szükséges intézkedéseket a bolti eladóval szemben. Gondoltam kirúghatták, mert ilyen ember nem való a vásárlók közé. Ehhez képest kedden munka előtt mentem megint a boltba, és megint az a nő volt a kasszában. Mondom én már nem mondok neki semmit, kifizetem gyorsan, amit vettem, aztán ott se vagyok. De neki persze be kellett szólnia.

„Na, mi van, megint ide ette a fene magát? Csak mondom, hogy semmi értelme nem volt panaszt tenni, engem úgyse fognak kirúgni”

Letettem elé a pénzt, nem válaszoltam neki, egyből mentem kifelé. Biztos vagyok benne, hogy valami vezetőnek a valakije, mert különben nem mondott volna ilyet. De az biztos, hogy én ezek után nem fogom többet betenni a lábamat ebbe a boltba. Amíg ilyen emberek dolgoznak itt, biztos nem.