promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Porig alázott egy vendéget a pincér, ebben az étteremben senki nem enne szívesen

Porig alázott egy vendéget a pincér, ebben az étteremben senki nem enne szívesen

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Sztorik & Olvasói levelek
Kategória fejléc
Promotions

Normálisan is lehetett volna válaszolni, helyette sárba tiporták a férfit.

Külsőségekre épülő, képmutató világban élünk, ez eddig sem volt meglepő, ám ilyen nyílt és kendőzetlen módon azért ritkán kap bárki is kritikát, főleg egy étteremben, ahol a borravaló is ösztönzi a pincéreket, hogy kedvesebbek legyenek.

Ez ebben az esetben egyáltalán nem sikerült, sőt, méretes bunkóságot sikerült a vendég fejéhez vágni, amit a Threads-en osztott meg az érintett:

„Ma elmentem ebédelni egy vendéglátós helyre, a kiszolgáló hölgy nagyon flegma és bunkó volt. Gondoltam megkérdezem tőle, miért ilyen a vendéggel? Erre ezt a választ kaptam: -Legyél helyesebb, és akkor kedvesek lesznek veled az emberek. Nem nézel ki úgy, akivel jópofizni vagy kedveskedni szeretnék sorry”

– írta a posztoló, aki csak ült és nézett az elhangzottak után.

A kommentelők közül többen is úgy vélték, hogy érdemes lett volna ezek után határozottan visszaválaszolni:

„Én a helyedben megmondtam volna, akkor a borravalót is majd attól kapja, akivel kedves, illetve szeretnél a főnökével tárgyalni”

– írták, de ezzel a fenyegetőzéssel egyáltalán nem leszünk jobbak annál, akitől a beszólást kaptuk, csak lesüllyedünk a szintjére.

Nem ő volt az egyetlen, aki felhorkant a sztorit olvasva:

„Ekkora tuskót! Kíváncsi lennék az ilyen lekezelő, arrogáns hölgy külsejére. Bár mindegy is. Ne a külsőnk alapján dőljön el az, hogy kapjon-e az ember rendes kiszolgálást egy étteremben. Személyzet többi tagja is ilyen ,,kedves" lehetett vajon?”

– tette fel a költői kérdést egy másik kommentelő.

Ne a külső döntsön

Ez a meglátás már jóval közelebb áll a többség véleményéhez, és talán ez is lenne az, amit alapnak kellene tekinteni, bántás és külsőségek helyett pedig néhány emberi szóval le lehetne rendezni egy ilyen helyzetet.

Mert bármikor lehet rossz napja egy pincérnek is, bármikor kicsúszhat a száján egy hirtelen mondat, de a szándékos bunkózásra nincs magyarázat, főleg akkor nem, ha olyasvalami miatt teszi ezt, amiről a másik nem tehet.

Nem mellesleg volt olyan is, aki a hely nevét firtatta, de ez nem derült ki, mindenesetre abban biztos lehet az étterem tulaja, hogy az ilyen történetek így is elterjednek, és idővel alaposan megcsappan miattuk a vendégkör.