
Az űrből mutattak borzasztó képet Magyarországról, nem stimmel valami nagyon
Olvass tovább...
Sokkot kaptak a vásárlók, példa nélküli az üzletlánc lépése, 70 százalékot engednek a termékek árából.
Talán nem túlzás a kijelentés, hogy forradalom történik a magyar kiskereskedelemben, ugyanis egy teljesen új formátumú élelmiszerüzlet nyitotta meg kapuit a fővárosban: a Récsei Centerben debütált az ország első PRÍMA élelmiszer-outletje, ahol a vásárlók prémium minőségű termékeket vásárolhatnak jelentős, akár 70 százalékos kedvezménnyel.
A koncepció lényege, hogy a polcokra olyan áruk kerülnek, amelyeket a gyártók vagy forgalmazók már kivonnának a kínálatból, túlkészletezett termékek, vagy csomagolási hibás árucikkek - miközben a minőségük továbbra is kifogástalan.
A Vörösvár Kft., amely a PRÍMA és CBA üzleteket is üzemelteti, kedd reggel jelentette be az új bolt megnyitását, amely a hazai kiskereskedelemben asbzolút úttörő kezdeményezésnek számít.
Olvass tovább...
A frissen átadott üzlet több mint 100 négyzetméteren várja a vásárlókat, a nyitás hetében több mint 5000 különféle termék közül lehet válogatni. A kínálat rendkívül széles: tészták, konzervek, édességek, italok, vegyi áruk, sőt még friss árucikkek is helyet kaptak a polcokon.
Az üzlet célja, hogy a szavatossági időhöz közeledő vagy kisebb esztétikai hibával rendelkező, de teljes értékű termékeket megmentse,és megfizethető áron tegye elérhetővé. A vásárlók a folyamatosan frissülő árukészletet a bolt weboldalán is nyomon követhetik, így mindig időben értesülhetnek az aktuális ajánlatokról.
Olvass tovább...
A PRÍMA outlet mögött álló Vörösvár Kft. nem új szereplő a piacon: a cég 1992 óta működtet élelmiszerüzleteket Budapesten és környékén, a Breier Csoport tagjaként.
A vállalat a nyilvános pénzügyi adatok szerint stabilan növekszik - 2024-ben nettó árbevételük meghaladta a 23 milliárd forintot, ami jelentős előrelépés a 2023-as 21,7 milliárd forinthoz képest, a tavalyi évben 846 millió forintos adózott eredményt értek el.
A cég szerint az outlet bolt megnyitása nemcsak a vásárlók számára jelent új lehetőséget a spórolásra, hanem jól illeszkedik a vállalat eddigi üzleti stratégiájába is: minőséget kínálni, elérhető áron.
Horvátországi és itthoni árak összehasonlítása:
forrás: EconomX