promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Teli torokból üvöltött egy néni arcába a megtébolyodott pénztáros, sírva rohant ki a boltból

Teli torokból üvöltött egy néni arcába a megtébolyodott pénztáros, sírva rohant ki a boltból

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Hiába kapott magyarázatot, ez akkor is elfogadhatatlan dolog egy vásárlóval szemben.

Bárkivel előfordulhat, hogy elszakad nála a húr és olyanon tölti ki a haragját, aki nem szolgált rá. Azonban ha ezt egy munkahelyen, pláne egy boltban és egy vásárlóval művelik, általában arra szokták mondani, hogy „az ilyen ne dolgozzon emberekkel” – és ebben van is igazság.

A türelem véges dolog, mint ahogy ez a történet is jól mutatja, amit egy szemtanú osztott meg, aki néhány méterről látta, amint a pénztáros maga elé meredve ordít, miközben vele szemben egy vásárló állt, aki végül megalázottan, sírva távozott a boltból.

„Külföldön élek, a lakásomhoz közel van egy nagyobb üzlet, leugrottam vásárolni, és mivel az önkiszolgálónál sor állt, beálltam a klasszikus pénztárak egyikébe. Bambultam ki a fejemből, amikor egyszer csak egy hangos csattanást hallottam, és annyit érzékeltem, hogy a pénztáros rácsapott egy hatalmasat az előtte lévő pultra, majd ordítozásban tört ki. »Nem igaz, hogy nem lehet csendben maradni, mindig ezt kell csinálni, fogjátok már be a szátokat« - kiabálta, igaz ennél valamivel vulgárisabb szavakkal. Az előtte álló néni szinte reszketett, a mögötte álló vásárlók megrökönyödve nézték a jelenetet, de senki nem szólt egy szót sem.”

„A kasszás felállt, becsapta maga mögött a pénztár ajtaját, de úgy, hogy majdnem kiszakadt a helyéről. Pár pillanatnyi jeges csend után egy aggódó kollégája sietett oda a még mindig ott álló hölgyhöz, akinek szemlátomást fogalma sem volt, hogy mi is történt. Ő nyugtatta meg, hogy a kollégája a fején lévő headsetbe kiabált, az idős nő zavarodottan fizetett, majd sírva sietett ki az üzletből. Az őt nyugtatgatni próbáló kasszás ezután mogorva arckifejezéssel sietett az idegrohamot kapó munkatársa után, és azt motyogta, hogy »már megint ez az őrület«, valószínűleg nem először történt hasonló”

– írta.

„Amúgy nem értem ezt a mikrofonos beszélgetősdit, sokszor annyival nem tisztelik meg a vásárlót, hogy köszönjenek nekik, miközben csevegnek egymással. Most valami komoly konfliktus lehetett, de az biztos, hogy ilyet a vásárlókkal nem lehet csinálni”

– tette hozzá.