
Itt a Pepco gigantikus dobása, már a polcokon van a termék, amitől megőrül Magyarország
Olvass tovább...
Az igazi meglepetés az, mit üzen ezzel a márka a vásárlóknak.
A Pepco karácsonyi szezonindítása idén nemcsak látványos, hanem üzenetértékű is. Egy pillanat alatt teljesen lecserélték az árukészletet, a boltok polcain most már minden a karácsony hangulatát idézi. A látvány szinte sokkoló, az őszi kínálat helyét piros-zöld dekorációk, textíliák és illatos gyertyák vették át.
Olvass tovább...
A magyar családok 2025-ben visszafogottabban költenek, de tudatosabban választanak. Az infláció miatt sokan keresik az elérhető, mégis látványos megoldásokat. Az új kollekció a „kis költség - nagy hangulat” elvet követi, ahol pár ezer forintból is teljes ünnepi enteriőr építhető.
A polcokon olyan termékek sorakoznak, amelyek a klasszikus karácsonyi hangulatot modern formában hozzák vissza.
A Pepco a közösségi médiában „3 az 1 áron” akciókkal is erősíti az ünnepi kampányt, miközben Instagramon a „kötelező darabokat” - díszeket, fényeket és figurákat - mutatják inspirációként.
Olvass tovább...
A Pepco az elmúlt években a „megfizethető meghittség” márkája lett. Az emberek nem luxust keresnek benne, hanem biztonságot, nosztalgiát és otthonosságot. Ez a karácsonyi kollekció is ezt az érzést adja:
puha anyagok, meleg fények, hagyományos minták - mindaz, ami a gyerekkori ünnepeket idézi.
A dekoráció szép, de ha évről évre új díszeket halmozunk fel, a legtöbb végül a kukában végzi. A tudatos vásárlás része, hogy amit megveszünk, azt újra használjuk, kombináljuk, új értelmet adunk neki. A visszafogott, harmonikus színek és a természetes anyagok miatt a díszek több szezonon át illeszthetők a lakás hangulatához, ezt mindenképp érdemes átgondolni
A márka gazdasági szempontból is jól időzített.
A magyar kiskereskedelemben a családok 60%-a már előre tervezett karácsonyi költségkerettel készül, a Pepco pedig ezzel a kínálattal őket is megszólítja, hiszen pár ezer forintért válthatjuk meg a "cozy" ünnepi hangulatot.