Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

AZ RTL Klub olyan hírt közölt, amivel tökön rúgta a TV2-t

AZ RTL Klub olyan hírt közölt, amivel tökön rúgta a TV2-t

Zene, Film & Kultúra

AZ RTL Klub olyan hírt közölt, amivel tökön rúgta a TV2-t

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 12:12

A TV2 veri a mellét a Sztárban sztár leszek! sikere miatt, de jött az RTL Klub legfrissebb híre, és azonnal torkukon akadt a pezsgő.

Az elmúlt hónapot tekintve egyértelműen kirajzolódik az RTL Klub előnye főműsoridőben a 18-49 éves korosztályban. A csatorna havi átlag 14,8%-os közönségaránnyal végzett az élen a fő rivális TV2 12,4%-os közönségarányával szemben.

Mindez azt jelenti, hogy az idei év legjobb eredményével nyerte főműsoridőben a szeptembert az RTL Klub.

Hírműsorok tekintetében szeptember hónapban is – ahogy az idei év során eddig minden hónapban – az RTL Híradó volt a legnézettebb hírműsor a 18-49 éves célcsoport körében, átlagosan 16,1%-os közönségaránnyal, ami a teljes népességben közel 600 ezer nézőt jelentett.

Csoportszinten az RTL Magyarország 8 csatornás portfóliója nyerte a főműsoridőt szeptemberben a 18-49-es korosztályban, méghozzá itt is éves csúccsal: az RTL Magyarország kiemelkedő eredménye havi átlag 25,4% SHR a TV2 Csoport 14 csatornából álló portfóliójának 23,8%-os havi átlag közönségarányával szemben.

A 39. hét főműsoridejének nyertese az RTL Klub a 18-49 éves célcsoportban (RTL Klub: 15,1%, TV2: 14,5% SHR). Ebben a korosztályban az elmúlt hét tíz legnézettebb műsorából nyolc az RTL Klubon futott:

továbbra is nagy népszerűségnek örvend a nézők körében A mi kis falunk, a Keresztanyu, a Survivor, és az Álarcos énekes, mely műsorok mindegyike a TOP 5-ben végezett az elmúlt héten a 18-49-es korosztályban.

A csatornák versenyében harmadik helyen végzett a Film+ a fő kereskedelmi célcsoportban a 39. héten 4,4%-os heti átlag közönségaránnyal. Mindemellett az RTL Klub 2021-ben már 194 megnyert estét mondhat magáénak szemben a TV2 mindössze 60 megnyert estéjével.

Az RTL portfólió online platformjain – beleértve az RTL Most+-t is – a 39. héten több mint 1,1 millió, a szeptemberi hónapban pedig több mint 8 millió videóindítás volt. Szeptember legnézettebb tartalmának a Survivor legújabb évada bizonyult, amely az RTL Most-on az elmúlt hónapban több mint 1,1 millió videóindítást generált. De népszerűek voltak az Éjjel-Nappal Budapest és a Keresztanyu epizódjai is a felhasználók körében, míg A mi kis falunk és a Szerelem van a levegőben epizódjai is a TOP 5-ben végeztek.

Borítókép: Media1