Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

A TV2 veri a mellét a Sztárban sztár leszek sikere miatt, miközben az RTL Klub folyamatosan a nyakukat tapossa

A TV2 veri a mellét a Sztárban sztár leszek sikere miatt, miközben az RTL Klub folyamatosan a nyakukat tapossa

Zene, Film & Kultúra

A TV2 veri a mellét a Sztárban sztár leszek sikere miatt, miközben az RTL Klub folyamatosan a nyakukat tapossa

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 20:20

A TV2 küszködik, hogy legyen egy kis nézettsége, és ezen jókat derülnek az RTL Klubnál.

Továbbra sem változott a nézettségi verseny állása az RTL Magyarország és a TV2 Csoport között. Ugyan a TV2 egy kicsit fel tudott zárkózni a Sztárban sztár leszek!-nek köszönhetően, de még így is óriási különbség van a két médiacég között.

Az RTL Magyarország 8 csatornája 25,7%-os átlagos közönségarányával csoportszinten is megelőzi a versenytárs 14 adóból álló portfólióját főműsoridőben, a 18-49-es célcsoportban (TV2 csoport: 22,7% SHR). Mindemellett az RTL Klub 2021-ben már 177 megnyert estét mondhat magáénak szemben a TV2 mindössze 56 megnyert estéjével.

A hétköznap estéket egyértelműen az RTL Klub húzta be, hiszen mind a Mintaapák, mind a Totem gyenge nézettséggel futottak. Mi több, a TV2 kaland reality-je ismét mélypontra került, és biztosak lehetünk benne, hogy a péntek esti döntő sem fogja lázba hozni a nézőket. Vagyis kijelenthetjük, hogy a Totem a TV2 egyik legnagyobb bukása. Szerencsére jövő héten már egy másik műsor veszi át a helyét, erről az alábbi cikkben olvashattok:

Kimagasló eredményeket ért el viszont a Keresztanyu. A napi sorozat a kiemelt célcsoportban négy hétköznap is a legnézettebb műsor lett, míg a heti összesítőben, a hétvégi műsorok - Sztárban sztár leszek!, A mi kis falunk, Álarcos énekes - után a negyedik helyet szerezte meg.

Ugyancsak jól futott a Survivor is, pedig a reality is veszített nézőket; ennek ellenére az RTL Klub egyelőre elégedett lehet a műsor nézettségével.

A hétvége ezúttal sem tartogatott meglepetéseket: a Sztárban sztár leszek! 20 százalékos közönségaránnyal futott szombaton, míg A mi kis falunk 17,9 százalékkal a teljes lakosságban. Ugyan a vasárnapi Álarcos énekes sem hozott rossz számokat, de a Sztárban sztár leszek! aznap esti adása így is köröket vert rá.

Hogy lássátok, hogyan is alakult a hétvégi műsorok nézettsége a teljes lakosságban, és a kiemelt célcsoportban (18-49), vegyétek szemügyre az alábbi összesítést!

Szombat:

  • Sztárban sztár leszek! - 750 ezer néző (20%); 257 ezer néző (20,8%)
  • A mi kis falunk - 682 ezer néző (17,9%); 236 ezer néző (19,5%)
  • A mi kis falunk másképp - 545 ezer néző (15,2%); 198 ezer néző (15,6%)

Vasárnap:

  • Sztárban sztár leszek! - 963 ezer néző (23,1%); 360 ezer néző (23,8%)
  • Álarcos énekes - 645 ezer néző (15,8%); 252 ezer néző (17,4%)

Ezek után azt gondolhatnánk, hogy a TV2 jelenleg a legnézettebb csatorna, de ha megnézzük a 36. hét tíz legnézettebb műsorát a teljes lakosságra levetítve, egyértelműen az látszik, hogy a TV2 sehol sincs az RTL Klubhoz képest.

  1. Sztárban sztár leszek! (TV2) - 962 959
  2. Keresztanyu (RTL Klub) - 689 246
  3. A mi kis falunk (RTL Klub) - 674 056
  4. Álarcos énekes (RTL Klub) - 643 462
  5. Tények (TV2) - 640 597
  6. Híradó (RTL Klub) - 613 977
  7. Survivor (RTL Klub) - 534 291
  8. Fókusz (RTL Klub) - 520 326
  9. Tények Plusz (TV2) - 505 144
  10. Forma-1 (M4 Sport) - 420 591

Borítókép: TV2 Play