promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Forradalmi változások jönnek az Instagramnál, a felhasználók már ezer éve vártak erre

Forradalmi változások jönnek az Instagramnál, a felhasználók már ezer éve vártak erre

Borítókép:  Profimedia/ Illusztráció
Tech & Tudomány
Kategória fejléc
Promotions

Mindenki fellélegezhet, mert hamarosan eltűnik az Instagram egyik legidegesítőbb funkciója.

Napjainkban már csaknem minden közösségi platformon, amelyen van privát üzenetküldés funkció, megjelenik a „látta” jelzés amennyiben megnyitottuk és elolvastuk a nekünk küldött üzenetet, az Instagramnál azonban ez hamarosan megváltozik.

Mark Zuckerberg Meta-vezér, és Adam Mosseri Instagram-vezető ugyanis nemrégiben bejelentették, hogy ezt a funkciót az Instagramban hamarosan ki- és be lehet majd kapcsolni.

Az Instagram-vezetője kifejtette, hogy a felhasználói visszajelzések nyomán hozták létre a funkciót, melyet már tesztelni is kezdtek. Ha kikapcsoljuk ezt a lehetőséget, és megnyitunk egy beérkező üzenetet, a másik fél nem fog tudomást szerezni erről, tehát nem lesz a legutóbbi üzenete alatt a „látta” felirat.

Sőt, ha ez még nem lenne elég egyénileg, felhasználónként is betudjuk majd beállítani, hogy a másik félnek tudtára adjuk-e az üzenete megnyitását, tehát nem általánosan, mindenkire érvényesen lesz ki- és bekapcsolható ez a funkció. Egyszerűen csak az adott beszélgetésben rá kell bökni a másik fél nevére, és az adatlapon felbukkan majd ez a lehetőség is. Az egyelőre nem ismert, hogy mikor válik elérhetővé minden felhasználónál az új funkció.

Nemrégiben a Facebooknál is bejelentettek egy hatalmas változást, ami talán még ennél is nagyobb horderejű. Bár a pletykák már évek óta mentek, hogy jöhet a fizetős facebook, Mark Zuckerberg ezt következetesen cáfolta mindig. Nemrégiben azonban cége, a Facebookot és az Instagramot is tulajdonló Meta hivatalos közleményben jelentette be, hogy érkezik a fizetős Facebook. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az ingyenes használat megszűnik, a különbség abban fog állni, hogy a fizető felhasználók nem fognak reklámokat látni, hasonlóan a YouTube Premium szolgáltatásához. Ez a változás november eleje óta el is indult a Facebookon, a hírek szerint azonban a legtöbben egyébként nem váltottak a fizetős változatra, bármennyire is hittek benne Zuckerbergék.

(Forrás: hvg.hu)