Elképesztő dolog történik, ha ezt a szót beírod a Google Chrome böngészőbe
Olvass tovább...
A Google folyamatosan fejleszti a Chrome böngészőt, és most is olyan újítással támad, ami rengeteg felhasználónak fog tetszeni.
Magyarországon a Firefox elsőként nyomta le a víz alá az Internet Explorert, de ez már a múlt, mivel tudjuk, hogy azóta új király ül a trónon. Persze ma is használják a rókás böngészőt, de már ennek is jelentősen visszaesett a népszerűsége, mivel a legtöbben a Google Chrome-ra szavaznak, ha még nem is annyira tökéletes.
Tény, hogy a Google böngészőjében van a legtöbb bejelentett sebezhetőség, de hát főleg amiatt, mert rengetegen használják. Nagyon fontos tehát, hogy mindig naprakészen tartsuk az általunk használt böngészőnket, és semmiképpen ne társítsunk megbízhatatlan bővítményeket hozzá.
Olvass tovább...
Már Magyarországon is többen találkozhattak a Chrome legfrissebb újításával. A Google új adatvédelmi funkciókat vezetett be, amelyek nagyobb választási szabadságot biztosítanak a megjelenő hirdetések felett.
A hirdetéstémák segítségével a webhelyek releváns hirdetéseket jeleníthetnek meg a felhasználók számára, miközben védik a böngészési előzményeket és a személyazonosságot. A Chrome feljegyezheti a minket érdeklő témákat a legutóbbi böngészési előzményei alapján. Később egy alkalmazás lekérdezheti a Chrome-tól a releváns témákat, hogy személyre szabhassuk a megjelenő hirdetéseket.
Olvass tovább...
A hirdetéstémákat megnézhetjük a beállítások között, ahol le is tilthatjuk azokat a témákat, amelyeket nem szeretnénk megosztani a webhelyekkel. Ez talán a legfontosabb ebben az egészben. A Chrome ezenkívül automatikusan törli a négy hétnél régebbi hirdetéstémákat.
A minket érdeklő témák továbbra is s legutóbbi böngészési előzményeinken alapulnak, a webhelyek pedig ezek által fogják összeállítani nekünk, hogy milyen hirdetések jelenjenek meg.