A NASA sem hitt a szemének, amikor a Marson meglátta ezt a lélegzetelállító helyet
Olvass tovább...
A kezdeti sikereket most kudarcok követik.
Hatalmasat robbantott a Twitter lehetséges helyettesítőjeként induló Threads. Viszont népszerűsége gyorsan hanyatlásnak indult. Az igazi hűséges felhasználók megtartása még nagy kihívás lesz. Annak ellenére, hogy a nyílt forráskódú Mastodon vagy a még béta stádiumban lévő Blueskyhoz képest sokkal szélesebb figyelmet kapott a Meta által létrehozott Threads, mint az Instagram üzleti egységének kiterjesztése, még nem számít rendszeres visszatérő felhasználók által kedvelt platformnak - írja a similarweb.com.
A legerősebb napján, 2023. július 7-én, a Threads-nek világszerte több mint 49 millió napi aktív felhasználója volt Androidon, ez mintegy 45%-a a Twitter használatának, amelynek több mint 109 millió aktív Android felhasználója volt ezen a napon.
Olvass tovább...
Ami azt jelenti, hogy az alkalmazás felhasználói jócskán megfogyatkoztak és elszivárogni látszanak.
Az applikáció széles körben elérhetővé vált, mintegy száz országban - azonban az Európai Unió tagállamait kivéve. A nagy siker mögött a jól kialakított kommunikáció áll, amely a kiábrándult twitterezőkre épít. A Threads alapvetően egy új mikroblog platform, amelyhez egyetlen Instagram-fiók is elegendő a bejelentkezéshez. Egy bejegyzés legfeljebb 500 karaktert tartalmazhat, és a videók hossza 5 perc lehet. Az alkalmazás azonban eltér a Twittertől abban a tekintetben, hogy a főképernyőn válogatás nélkül olvashatók a különböző fiókok bejegyzései, és hasonlóan a TikTokhoz, lehetőség van bárkit követni, de egyelőre nincs olyan felület, ahol csak a kiválasztott felhasználók tartalmait lehet megtekinteni.
Olvass tovább...
Nehéz megmondani, hogy mi lesz a platform jövője, tud-e valódi alternatívát adni a Twittert elcsépeltnek találók körében. Az biztos, hogy a jelenlegi mérések szerint az aktív felhasználók számának óriási csökkenése mellett androidos adatok alapján a megmaradt felhasználók képernyőideje is nagyot csökkent. Tehát nem csak, hogy csökkent a felhasználók száma, de akik maradtak sem töltenek az applikáción túl sok időt. A július hatodikai csúcson az amerikai felhasználók még napi 21 percet töltöttek a használatával, majd folyamatos csökkenést követően július 14-re csupán 6 percre redukálódott az érték.