Űrlények nyomaira bukkantak a Hold felszíne alatt? Hihetetlen felfedezést tett a NASA, ez mindent megváltoztathat
Borítókép:  Illusztráció / Profimedia

A felfedezés után teljesen máshogy fogunk tekinteni a Holdra.

Számtalan rejtélyt tartogat számunkra a világűr, a tudósok pedig folyamatosan azon vannak, hogy válaszokat találjanak az egész emberiséget érdeklő és érintő kérdésekre. A NASA szakemberei már több évtizede vizsgálgatják a különböző bolygókat, égitesteket, és ugyan úgy tűnik, hogy leginkább a Marson van a fókusz, azért a Holdat sem felejtették el – sőt, a NASA azt tervezi, hogy hamarosan ismét embert küld oda.

A Hold mindig is különleges helyen volt az emberek szívében, hiszen közel van hozzánk és sűrűn látjuk, ráadásul sikerült többször is meghódítanunk már az utóbbi évtizedekben. Viszont még így is képes meglepetéseket okozni a tudósoknak, nemrég például olyan dolgot fedeztek fel rajta, ami egészen hihetetlen – nem csoda, hogy most még izgalmasabb lett számukra a körülöttünk keringő égitest.

A NASA GRAIL missziójának köszönhetően kiderült, hogy egy rejtélyes, gigantikus fém objektum van a Hold felszíne alatt – persze egyből felmerült, hogy esetleg űrlények műve lehet.

A nagyjából 2 ezer kilométer széles és 300 kilométer mély fémtömeg a szakértők szerint nem a földönkívüliek miatt került oda, hanem egy méretes aszteroida becsapódásának következménye. A teória alapján ez az égitest belefúródott a Holdba, majd átalakult, illetve átalakította maga körül a környezetét a magma óceánban – vagyis egy mondhatni természetes dologról van szó, amit nem intelligens lények alkottak meg, akármennyire is ebben reménykedtek sokan.

Ez teljesen új megvilágításba helyezi a Holdat, hiszen eddig még csak nem is sejtették a tudósok, hogy ilyesmit rejthet a felszín, így most ezt is elkezdték rendesen megvizsgálni. Úgy tűnik, hogy bőven lesz mit csinálniuk majd az oda küldött szakembereknek, akik a tervek szerint a következő években, évtizedekben akár egy folyamatos emberi jelenléttel bíró bázist is kialakíthatnak az égitesten.