promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Ingyenes hírlevelet készít a magyar adatcég MI eszköze
Tech & Tudomány
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Nem titok, hogy a gépi tanulás, azaz a mesterséges intelligencia fejlődésével az e-mail-marketing is új korszakba lép. A mesterséges intelligencia hihetetlen lehetőségeket tár fel az integrált csatornák közötti e-mail-kampányokban és a marketinggel kapcsolatos tevékenységekben. Az alábbi cikkben bemutatjuk mindazt, amit a mesterséges intelligencia által írt hírlevelekről tudni érdemes, és bemutatjuk az első magyar MI hírlevélíró eszközt.

A mesterséges intelligencia alkalmazása a hírlevél megírásában

Nem sokan tudják, hogy amikor a Netflix olyan filmeket javasol, amelyek érdekelhetik a nézőt, vagy amikor a Spotify a felhasználó ízlésének megfelelő zenét játszik le, akkor az MI ténykedése áll a dolog mögött. 

A mesterséges intelligencia, azaz MI felhasználásának végtelen módja van a hírlevélírásban és a csatornák közötti marketingkampányokban, attól függően, hogy milyen marketingeszközt használunk. Az MI felhasználása a hírlevélírás során egyáltalán nem olyan félelmetes, mint amilyennek elsőre hangzik, bár egy kis gyakorlásra természetesen szükség van hozzá.

Az MI segít átívelni az adatok összességén és mindet a felhasználók, vállalkozók, marketingszakemberek javára fordítja.

 

A mesterséges intelligencia jellemzői és képességei

Hosszú évek óta a direkt marketing alapja a személyre szabás – mi változott tehát? A digitális marketing lehetővé tette számunkra, hogy a megfelelő üzenetet a megfelelő időben juttassuk el a megfelelő személyhez az online környezetben és mára a hírlevélírás is elérte ezt a szintet.

A gépi tanulás, a mesterséges intelligencia mögött meghúzódó technológia pontos előrejelzéseket tud készíteni a nagy adatokból, ami lehetővé teszi, hogy a hírlevél tartalma és megjelenése ugyanazt a személyre szabott élményt nyújtsa minden egyes vásárló számára, függetlenül a vásárlási szokásaitól. Ez a lehetőség nemcsak meggyorsítja, hanem minőségében is emeli az e-mail-marketing színvonalát.  

A mesterséges intelligencia segítségével jobban személyre szabható a tartalom, ami kulcsfontosságú lépés az ügyfelek elköteleződése érdekében. Az MI továbbfejlesztheti az e-mail perszonalizálásra alkalmazott stratégiáját, lehetővé téve olyan változók használatát, mint a hely, az értékek, a kontextus és a viselkedés az üzenetküldés személyre szabásához. 

Az ajánlómotor a különféle mesterséges intelligencia-eszközökben elérhető funkció, amely az ügyfelek potenciális érdeklődése alapján szűri a tételeket.  A mesterséges intelligencia ajánlásai nagyon hasznosak hírlevelek esetében is. Az ajánlómotor segítségével termékeket, szolgáltatásokat generálhat, amelyeket az egyes ügyfeleknek vagy szegmenseknek ajánlhat automatizált e-mailekben. 

Szinte minden csatorna – legyen az e-mail, közösségi média, postai levél, vagy ezek kombinációja – egy sor műveletet igényel az adott kampány létrehozásához. Sok márka már most is mesterséges intelligencia segítségével automatizálja ezeket a hétköznapi feladatokat.

A mesterséges intelligencia ma már kulcsszerepet játszik a digitális marketingben. Lehetővé teszi a tartalom létrehozásának egyszerűsítését és az összes e-mail személyre szabását. Lehetőséget kínál arra is, hogy optimalizálja a levelezését az előfizetői teljesítménye és interakciói alapján.

A mesterséges intelligencia alkalmazásának előnyei a hírlevélírásban

A mesterséges intelligenciának számos előnye van a hírlevélírásban, hiszen az MI e-mail generátorokat arra tervezték, hogy a célközönségre szabott e-maileket írjanak. 

A mesterséges intelligencia e-mail-marketing rendszerei segíthetnek hatékonyabban kezelni az e-mail-kampányokat azáltal, hogy betekintést és javaslatokat tesznek a tartalom optimalizálásához. Az MI e-mail-marketing segítségével a megfelelő tartalmat juttathatja el a megfelelő ügyfelekhez, emellett jóval inkább személyre szabott élményt és információkat nyújthat. 

Automatikus tartalomgenerálás

A mesterséges intelligencia összefoglalhatja a már online közzétett tartalmat és új nézőpontot hozhat a témában. Így nagyon gyorsan létrehozhat olyan hírlevél-bekezdéseket, amelyek megismétlik a webhelyén már megjelent cikkek fő sorait.

A közönségtől függően eltérő megközelítéssel elkerülheti a másolást és beillesztést

A mesterséges intelligencia emellett nagyon egyszerűen lehetővé teszi a hírlevél tárgysorának létrehozását is.

Speciális testre szabás

A mesterséges intelligencia azt is lehetővé teszi, hogy személyre szabja hírleveleit a preferált szegmensek és az előfizetők listája szerint.

Hírlevél-küldés optimalizálása

A mesterséges intelligencia képes elemezni a különböző hírlevelek teljesítményét, emellett a témának és a célközönségnek megfelelő, ideális napot és időt választ vagy javasol a hírlevél küldésére. A hírlevelek küldésének gyakorisága természetesen módosítható.

A mesterséges intelligencia által megoldott kihívások

Minden nap vagy akár hetente többször is friss hírlevél tartalmat írni nagy kihívás lehet bárki számára. Egyes feladatok, mint például az e-mailek formázása és a másolat finomítása időigényesek lehetnek, ráadásul az ismétlődés is okozhat problémákat. Még a világ legjobb e-mail-marketingesei is túl sok időt tölthetnek a hírlevelek szerkesztésével. Az MI megoldást kínál a fenti problémára, hiszen nagyon gyorsan ír és szerkeszt, magas színvonalú hírleveleket.

Kisebb vállalkozások számára az MI virtuális asszisztensként működhet – tartalomgenerálást, márkaépítési segítséget és sok mást is kínál. Nagyobb cégek számára pedig ezek az MI-eszközök belső erőforrásokat szabadíthatnak fel, így több idő jut a nagyobb értékű projekteken való munkára.

A mesterséges intelligencia alkalmazásának előnyei

A mesterséges intelligencia ma már kulcsszerepet játszik a digitális marketingben. Lehetővé teszi a tartalom létrehozásának egyszerűsítését és az összes e-mail személyre szabását is. Lehetőséget kínál arra is, hogy optimalizálja a hírlevélírást és küldést az előfizetői teljesítmény és az ismert interakciók alapján.

A mesterséges intelligencia a hírlevél tervezési folyamatba történő integrálásával a cégek jelentős idő- és hatékonyságnövekedést érhetnek el a hírlevél-tartalom írása során. 

Az MI alapú hírlevélírásnak természetesen költségvetési előnyei is vannak. Bizonyos feladatokat képes automatizálni, ami jelentősen csökkenti a létrehozáshoz szükséges időt. A hírlevél percek alatt elkészíthető, míg egy szövegíró esetében akár hosszú órák vagy napok is eltelhetnek a munkával, mindezt korábbi költségek töredékéért.

A mesterséges intelligencia alapú e-mail-kampányok akár más marketingstratégiákkal is integrálhatók, mint amilyen egy közösségi média kampány is lehet.  Ez segít maximalizálni az egész projekt hatékonyságát, ráadásul jelentős összegeket takarthat meg.

Hogyan segíthet egy MI alapú hírlevélíró-eszköz?

A mesterséges intelligenciát használó hírlevélíró-eszközök kiváló minőségű adatokkal támogatják a vállalkozásokat.

Ennek köszönhetően pontosan képes megcélozni a célcsoportot a mesterséges intelligencia által írt hírlevelekkel is. Mivel hatalmas mennyiségű adatból képes kiszűrni a megfelelő információkat, sokkal személyre szabottabban képes hírleveleket küldeni.

Ami emellett még fontosabb, hogy többszörös mennyiségű adattal képes megbirkózni, mint a marketingszakemberek.

A WellData magyar adatcég hírlevélíró eszközét bárki ingyenesen kipróbálhatja. Töltse ki a weboldalon található űrlapot és figyelje meg, ahogy a mesterséges intelligencia elvégzi a munkát Ön helyett.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás