Begördült a Mafia remake első előzetese
Olvass tovább...
Gondolkodtál már azon, milyen érzés lehet egy séta a Titanic csodálatos fedélzetén? Mint mindig... erre is van egy videójátékos mod, amelynek segítségével visszakerülhetsz a legendás elsüllyedt hajóra. Igaz, maga a játék "nem mai csirke".
A Titanic Mod a Mafia: The City of Lost Heaven-hez pontosan azt teszi, amit a dobozon ír, vagyis az RMS Titanicot a Mafiába helyezi - írja a theGeek. Ez azonban nem akármilyen 3D-s modell, amit messziről látunk - a mod csapata megpróbálja elkészíteni
"a Titanic egyik legrészletesebb és legpontosabb ingyenes 3D-s rekonstrukcióját, ami valaha készült".
A játékosok freeroam módban fedezhetik majd fel a hajót, és az eddig elvégzett munka valóban lenyűgözően néz ki:
Mindennek tetejébe a modnak még saját története is van! Ráadásul úgy, hogy teljesen szinkronizált küldetéseket ígér, külön átvezető részekkel és új hangsávval.
"Thomas Angelo-t elküldik, hogy a bandával együtt szállítson le egy drága járművet Salieri úr unokatestvérének."
- áll a mod leírásában.
Olvass tovább...
"Amikor a rivális maffiafőnök Morello tudomást szerez az üzletről, gondoskodik róla, hogy ez az út ne legyen kellemes. Mindent megtesz azért, hogy megszerezze az autót."
És természetesen a Titanic híres elsüllyedése is szerepel a modban. A játékos körbefuthatja majd a hajót, ahogy az elárasztja, és végignézheti, ahogy a hajó
"luxusjáratból katasztrófa helyszínévé változik".
Olvass tovább...
Robin Bongaarts, a mod vezető fejlesztője (és holland tengerészmérnök) elmondta, hogy 2006. szeptemberében kezdett el dolgozni a projekten.
"Nem véletlen, hogy a szakmám nagyon hasonló témájú, mint amiről a mod szól, hiszen mindkettő a Titanic és általában a nagy óceánjárók iránti kocka jellegű érdeklődésemből nőtt ki."
- mondta Bongaarts.
"2006-ban, közvetlenül a mod kezdete előtt nem volt olyan Titanic-játék, amely lehetővé tette volna, hogy szabadon barangolj a hajón. Persze, létezett a Ship Simulators és az Adventure Out of Time, de mindegyiknek megvoltak a maga korlátai így vagy úgy. Amikor rájöttem a Mafia "moddolhatóságára", úgy gondoltam, hogy ez egy jó hely lenne arra, hogy megpróbáljam elkészíteni a saját virtuális Titanicomat... az olyan motorok, mint az Unreal Engine és a Unity akkoriban sokkal kevésbé voltak elérhetőek a hobbisták számára, mint manapság. Így egy olyan meglévő játék, mint a Mafia használata sokkal egyszerűbbé tenné az egészet, mivel csak a hajót kellene modelleznem és beledobnom."
Olvass tovább...
A mod eredetileg egy egyszerű 3D-s modellnek készült volna, de Bongaarts felfedezte az olyan eszközöket, mint a Sketchup és a Cinema 4D, amelyek egyszerűsítették a modellezési folyamatot, és ezzel együtt nagyobb ambíciók is jöttek.
"Mivel fogalmam sem volt a játék/mod fejlesztésről, a játékon belüli megvalósításról és arról, hogy egy olyan hajó, mint a Titanic valójában milyen bonyolult és nagy, azt hittem, hogy most már képes vagyok az egészet egy pillanat alatt lemodellezni" - mondta Bongaarts. "2006 szeptemberében kezdtem el, és úgy számoltam, hogy a fejlesztés körülbelül három hónapig fog tartani. Négy évbe telt, mire a mod akár csak távolról is elkezdett formát ölteni."
Az iskola és a főiskola befejezése után Bongaarts azt is tapasztalta, hogy jóval kevesebb szabadideje maradt a modon való munkára. Bár a projekt a vártnál sokkal tovább tartott, Bongaarts azt mondta, hogy a modon való munka "az életem részévé vált", és hogy "őszintén szólva hiányozni fog", miután elkészült.
Amikor megjelenik, a modnak kompatibilisnek kell lennie a 2002-es Mafia: City of Lost Heaven alap- és Steam verziójával, és a tervek szerint a GOG verzióval is működni fog. Ha szeretnéd nyomon követni a mod fejlődését, akkor a Mod DB oldalát itt nézheted meg, vagy csatlakozhatsz a közösségi Discordhoz.
(theGeek)