promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Szabó Zsófival együtt bukott meg a TV2 csatornája, brutális kudarcot könyvelhet el magának a médiacég

Szabó Zsófival együtt bukott meg a TV2 csatornája, brutális kudarcot könyvelhet el magának a médiacég

Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Promotions

A kutyát sem érdekli a TV2 új csatornája, amit Szabó Zsófival akartak eladni a nézőknek.

Szabó Zsófi hatalmas lelkesedéssel vágott neki a TV2-nek, mivel úgy érezte, hogy az RTL-nél már tud hová fejlődni. Rögtön kapott egy helyet a Mokka című műsorban, emellett megtették a márciusban indult TV2 Klub nagykövetének. Ez volt az a csatorna, ami felváltotta a FEM3-at, és ami úgymond egy nőknek szóló csatorna lett volna. Azonban olyan brutális kudarcot vallott az első hónapjaiban ez a csatorna, hogy azzal még a TV2 sem számolhatott.

A TV2 Klub mondhatni Szabó Zsófival együtt megbukott mindössze három hónap alatt - ezt támasztják alá a SorozatWiki által közölt nézettségi számok is.

A portál megvizsgálta, hogy a FEM3 mekkora nézettséget produkált az utolsó egy évében, illetve az utolsó három hónapjában, és ehhez képest mire vitte az első három hónapja alatt a TV2 Klub. Tekintve, hogy egy új csatorna elindításához, átbrandeléséhez milyen sok pénz kell, kijelenthetjük, hogy a TV2 Csoport most bődületesen nagy pénzt bukhatott el ezen az váltáson.

A SorozatWiki több oldalról is megvizsgálta a nézettségi adatokat: egyrészt megnézték a TV2 Klub első három hónapját egész napra tekintve és főműsoridőben is, kielemezték a TV2 Csoport számára kiemelt, 18-59-es korosztályban, illetve a legnagyobb magyar kereskedelmi tévétársaság többsége által használt 18-49-es korcsoportot is, majd mindezt összehasonlították a FEM3 utolsó számaival.

Az az eredmény született, hogy a FEM3 az utolsó egy évében 0,19 százalékos, az utolsó három hónapjában pedig 0,17 százalékos közönségarányt produkált, ezzel szemben pedig a TV2 Klub az első három hónapjában szintén 0,17 százalékot ment a 18-59-es korcsoportban. A 18-49-es korosztálynál már rosszabb a helyzet, ott ugyanis a FEM3 0,19 százalékával szemben a TV2 Klub csupán 0,15 százalékkal teljesített.

Ha pedig mindez nem lenne elég bizonyíték a kudarcra, a főműsoridőben vizsgált adatok szerint a 18-49-es célcsoportban még a 0,1 százalékot sem volt képes elérni a TV2 Klub három hónap alatt, ami egészen elképesztő bukásnak számít.

Ez azt jelenti, hogy a TV2 Csoport új csatornája az esti órákban, a 18-59-es csoportban elvesztette az elődje nézőinek harmadát, 18-49-ben pedig több, mint hatvan százalékukat. Tehát hiába az átbrandelés, hiába van ott nagykövetként Szabó Zsófi, a TV2 Klub megbukott mindössze három hónap alatt;

ez pedig jelentős kudarcnak számít a TV2 Csoport történetében.