Máris bajban az RTL új vetélkedője? A nézők ítéletet mondtak Gundel Takács Gábor műsoráról
Olvass tovább...
A nézők közül rengetegen fognak örülni, pedig ez tulajdonképpen már nem is ugyanaz a műsor lesz.
Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban című műsor 2023-ban a hazai televíziós piac legnézettebb hétköznapi esti produkciója volt a Nyerő Páros mellett. A krimi-reality átlagos közönségaránya 23,3% volt a kereskedelmileg kiemelten figyelt 18-49 éves korosztály körében, minden hétköznap este az idősáv győztese volt.
Emellett az új formátum a streaming előfizetők körében is sikeres volt, ahol 33,4%-os közönségarányt ért el. Az RTL+ platformon összesen 743 ezer videóindítást generált, főleg a fiatal női nézők körében volt nagyon népszerű.
Olvass tovább...
A műsor kiemelkedően jól teljesített a nagyképernyős nézettség mellett, és az időeltolásos nézettség aránya is magas volt: az összes 18-49 éves néző 18%-a követte így a 12 részes sorozatot. Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban példája annak, hogy a lineáris televíziós műsorok is lehetnek sikeresek a streaming irányába mutató közönség számára.
Az első évadban 22 híresség mérte össze a tudását, ez azonban most változni fog, mivel civil játékosok jelentkezését várják a műsorba. A jelentkezés pedig már el is indult, itt is van a felhívás:
Olvass tovább...
Hogy a második évad is olyan sikeres lesz-e, mint az első, az jó kérdés, itt eldől, hogy a formátum vagy a résztvevők hozták-e igazán izgalomba a nézőket. A Survivor-nak például tudjuk, hogy a civilekkel lefolytatott évadai kevébé szokták érdekelni a nézőket, mint mikor hírességekkel van tele a túlélő reality.
Már az első évadban is sokaknak furcsa lehetett, hogy a jelentős pénznyereményért nem civilek, hanem celebek versenyeznek, mivel a hírességek kiválasztás, nem pedig jelentkezés útján kerültek be a kastélyba. Ez azonban most megváltozik, a műsort sikerült jól felvezetni, Árpa Attila, a hírességek és Az Árulók is nagymértékben hozzájárult, hogy az RTL hosszú idő után vissza tudott vágni a TV2-nek a tavalyi év vége felé.