promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Kiderült a 6000 Forintos kávé titka: az egri cukrászda reagált a felháborodott diák panaszára

Kiderült a 6000 Forintos kávé titka: az egri cukrászda reagált a felháborodott diák panaszára

Borítókép:  Profimedia/Illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Elmondták miért került ennyibe a kávé és a pincér viselkedését is megmagyarázták.

A nagy felzúdulást kiváltott kávé incidensre megérkezett az egri cukrászda válasza, akik felháborodottan olvasták az egyetemista srác panaszát és elmesélték az ő verziójukat is az esetről. A levelet változtatás nélkül közöljük:

Üdvözlet! Az egyik törzsvendégünk hívta fel a figyelmünket arra, hogy egy korábban nálunk fogyasztott férfi megírt nektek egy történetet. Nos: több ponton szeretném kijavítani a történetet. Először is, a 6000 forintos kávé azért került ennyibe, mivel egy igen különleges érlelésű és aromájú kávéról van szó, amelyből évente kifejezetten keveset tudunk vásárolni, így nem tudjuk sima presszó áron adni. Természetesen rendelkezünk itallappal, ahol korrekten fel vannak tüntetve az árak, így nem lehet mentség az, hogy nem vette észre a tétel pontos árát. Nem gyakran rendelik nálunk ezt a fajta kávét (vélhetően éppen az ára miatt), azonban aki kikérte még sosem problémázott rajta (sem az íze, sem az ára miatt). Azt a részt igazából nem is minősítem, hogy a pincérnek szólnia kellett volna arról, hogy mennyibe kerül a kávé. Ez a vevő teljes megalázása, mintha feltételeznénk, hogy nincs pénze nálunk fogyasztani, ez az eljárás nagyon hamar visszájára fordulna és mi jönnénk ki belőle negatívan. Ilyen a világon nincs, hogy visszakérdezzünk:

Biztosan ezt vásárolja meg? Elég drága.

A második, amire szeretnék reagálni a felszolgáló válasza volt: valóban odaszólt a társaságnak, hogy valaki ki tudja-e fizetni a fogyasztást, azonban néhány fontos körülmény lemaradt. Amikor a srác meghallotta a fogyasztása árát szemmel láthatóan meglepődött és kérte, hogy mutassuk meg mi került ennyibe. Mivel egyetlen tételt fogyasztott, nem volt nehéz dolgunk, ezt meg is tettük. Ezek után az árképzésünkről érdeklődött és nekünk is megjegyezte, hogy miért nem szóltunk neki rendelés előtt. Majd azt szerette volna, ha elengedik a kávéja árát, amit már elfogyasztott (és meg is dicsért egyébként). Ezeket ismételgette, ezen idő alatt pedig nem tudtunk kellően a kiszolgálással foglalkozni, így való igaz, 10 perc egyezkedés után ezzel a nem túl elegáns mondattal intézte el a pincér a párbeszédet, erről a későbbiekben elbeszélgettünk vele. Azonban ez egy vendéglátóipari egység, ahol egyetlen ember viselkedése nem mehet a többi vendégünk rovására és hosszas magyarázat után is ki akart bújni a fizetési kötelezettség alól.

A társaság egyébként szó nélkül összedobta a kávé árát, ők azóta is tértek be hozzánk, vélhetően bennük nem hagyott mély nyomot az eset. Mindenesetre felháborítónak tartom, hogy így élte meg az esetet a "kedves vevő" és ezt még terjeszti is. Szerencsére a levele nem ért célt, azóta is rengeteg vendégünk van és van, aki kifejezetten emiatt a különleges kávéért tér be hozzánk, gond nélkül kifizeti, valamint még jattot is hagy mellé.

Felnőtt emberek ülnek be hozzánk, akik döntésük teljes tudatában rendelnek, nem elvárható, hogy minden tételnél visszakérdezzünk, ahogyan az sem, hogy elengedjünk egy tételt, mert a vevő nem hozott magával pénzt. Nonszensz. Remélem, hogy az itt leírták tisztázták a történteket és mielőtt valaki kígyót békát kiabál ránk, az belegondol a mi helyzetünkbe is.