Majka felfoghatatlanul hatalmas pénzért ment az RTL-hez, ekkora fizetést kaphat a rapper, és ez csak egy műsor
Olvass tovább...
Itt az RTL nagy bejelentése, a TV2 most tényleg parázhat.
Úgy tűnik, az RTL és a TV2 is rájött arra, hogy ha a celebes bohóckodások és a reality-k mellé vetélkedőket is raknak a műsorkínálatba, azzal több nézőre, és ezáltal nagyobb nézettségre tehetnek szert. Tulajdonképpen a Legyen Ön is milliomos! óta nem volt olyan vetélkedő a kereskedelmi televíziós csatornákon, amik akkora népszerűséget és nézettséget hoztak volna, de néhány év kihagyás most ismét valódi izgalmak lehetnek az RTL-en és a TV2-n, ugyanis jönnek a vetélkedők.
Olvass tovább...
A TV2-n fog elindulni a Jelszó, amit Lékai-Kiss Ramóna fog vezetni; ám erről még jóformán semmi többet nem lehet tudni, azt sem, hogy mikor debütálhat a csatornán. Az viszont biztosabb, hogy az RTL kétszer ennyi vetélkedővel fog támadni.
Az már korábban kiderült, hogy jön Az ugrás Gundel Takács Gáborral, aki most először fog kvízműsort vezetni az RTL-en. Az ugrás egyaránt igényel tudást és szerencsét. Minden fordulóban öt, kötélidegzetű jelölt versenyez, hogy átjussanak a 40 méter hosszú hídon. Útközben tíz csapóajtó vár rájuk, amelyeken különféle témakörökről szóló állítások szerepelnek. Azt azonban nem lehet tudni, hogy melyik állítás helyes és melyik helytelen. Ha a versenyző a helyes válaszra ugrik, akkor fent marad a hídon, de ha rosszul választ, akkor egy látványos zuhanást követően kiesik a játékból. Az otthoni néző kockázat nélkül együtt játszhat a pályázókkal a stúdióban, és így gyarapíthatja saját tudását.
Most pedig arra is fény derült, melyik vetélkedő lesz az RTL másik nagy dobása, ami keresztülhúzhatják a TV2 számításait. A The Floor nevű game show licenszét már számos országnak eladták, Magyarország a sorban a tizedik.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy tizedikként mutathatjuk be ezt a nemzetközileg bevált gameshow-t a közönségünknek. Az innovációt és a szórakoztatást összefogva, izgatottan várjuk, hogy az izgalom új dimenzióját hozzuk el az RTL nézőinek. Mivel erősen hiszünk a The Floor sikerében és elkötelezettek vagyunk a minőségi tartalomszolgáltatás iránt, biztosak vagyunk benne, hogy nézőink élvezni fogják a magával ragadó élményt, amelyet a képernyőjükre viszünk”
- nyilatkozott a SorozatWiki-nek Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.
A The Floor nemzetközi változatában egyszerre száz játékos küzd meg egymással kvízpárbajokban. A játék alapját egy óriási LED-padló adja, amely száz négyzetre van felosztva, és mindegyik egy témával van ellátva. A játékszabály szerint egy véletlenszerűen kiválasztott versenyző kihívja az egyik szomszédos négyzeten álló ellenfelét egy kvízpárbajra, melynek kérdései a kihívott témakörébe tartoznak. A párbaj győztese meghódítja az ellenfele négyzetét, a vesztes pedig kiesik. A játék célja, hogy a versenyzők minél több négyzetet szerezzenek meg a padlón, a legtöbbet megszerző játékos pedig elnyeri a főnyereményt.