A Lidl elárulta, hány magyar termék van az áruházaik polcain
Olvass tovább...
A Lidl polcain a Mancs őrjáratos kekszeket visszahívták, mert felnőtt oldalra mutatott a csomagoláson feltüntetett QR-kód linkje.
A termékvisszahívásokra vonatkozó szabályok szerint, amennyiben az nem a feltüntetett összetételt tartalmazza, esetleg lejárt a szavatossági ideje, netán bevizsgálás során kiderül, hogy az emberi egészségre átalmas anyagot tartalmaz, azt azonnal vissza kell hívni az összes boltból, ahova azt kiszállították és kereskedelmi forgalomba hozták, majd meg kell semmisíteni.
A Lidl nemzetközi bolthálózatába most nem a fentebb felsorolt kritériumok megszegése miatt került sor a Mancs őrjáratos animációs hősök alakjával díszített kekszek visszahívására, hanem mert a gyerekeknek szóló történet a csomagolás oldalán található QR-kód beolvasását követően nem az ismert állatfigurák weboldalára vitte a kíváncsi kispajtást, hanem igen erős és kőkemény felnőtt tartalmat töltött be. - tudtuk meg a hvg.hu tudósításából.
Olvass tovább...
A vajas kekszeket gyártó TechCrunch cég azzal magyarázta ezt az óriási bakit, hogy nagy valószínűséggel lejárt az általuk bérelt domain cím regisztrációja és azt időközben átvette egy korhatáros kategóriában utazó másik vállalkozás, de nekik erről nem volt tudomásuk.
Az Anglia szerte található Lidl áruházakban történt fiaskó után a gyártó kérdés nélkül veszi vissza a terméket, vételárát pedig azonnal megtéríti. Nem is tehetne mást, így is rettentően komoly jogi következményktől mentesítette magát és minden bizonnyal még az ügy nem is zárult le teljesen, így a további fejleményeket kíváncsian várjuk. Az sem kizárt, hogy az érintett weboldal tulajdonosa a szuperhős házikedvencek és a felnőtt tartalom világát 3d-s innovációként mossa majd össze, hogy egy új stílussal rukkolhasson elő a piacon. Azon sem lepődnénk meg.
Olvass tovább...