Panaszkodnak a Lidl vásárlói, országszerte megy a balhé
Olvass tovább...
A Lidl új reklámja láttán sokan ledöbbentek.
Ha szavazhatnánk az év legszenzációsabb reklámjáról, akkor mi biztos, hogy a Lidl-nek adnánk ezt a címet. A vállalat hatalmas marketingbombát dobott le, aminek debütálására nagyon készültek, még egy külön közleményt is kiadtak miatta. Most Európaszerte ez a beszédtéma; nem csoda, hiszen egy olyan világsztárral készítettek reklámfilmet, akiért Magyarországon is rengetegen rajonganak.
Olvass tovább...
A 76 éves Arnold Schwarzenegger kapta a megtisztelő feladatot, hogy reklámozza az új Parkside termékeket. A "You Got This" mottóval megjelent kisfilmben a színészlegenda olyan ikonikus filmjeit idézi meg, mint például a Terminátor és az Ovizsaru - míg az egyik jelenetben sötét napszemüvegben akkus fúrót és kézi körfűrészt dobál, addig a másikban kisgyerekeknek magyarázza, milyen fontos a kreatív gondolkodás.
Közleményében a Lidl azt írta, hogy Arnold Schwarzenegger "tökéletesen illik" a Parkside termékcsalád termékeihez, és olyan szavak kapcsolódnak hozzá, mint az
„erő, az ambíció, a gyakorlatiasság és a vagány hozzáállás”.
Olvass tovább...
Az üzletlánc új reklámja számos európai országában fut jelenleg, és mindenhol rácsodálkoznak a rajongók, hogy Schwarzi promótálja a legújabb barkácseszközöket. A Lidl 31 országban van jelen 11 200 áruházzal és több mint 200 logisztikai központtal, tehát nem túlzás, mikor azt mondjuk, hogy Európa egyik vezető diszkontáruház-lánca. A Lidl Magyarország 2004-ben kezdte meg a működését, azóta is egyre több üzletük nyílik hazánkban is.
Azt nem tudni, hogy a Terminátorral készült reklámfilm a magyar televíziós csatornákon is látható lesz majd, pedig milyen jó lenne Gáti Oszkár hangján hallani az alábbi mondatot:
„Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a tenyeremben volt az erő, akárcsak neked”
- mondja Schwarzenegger a Lidl reklámjában.